Tijdens een onderlinge wedstrijd van de Emmavereniging (in april) zijn er wat foto's gemaakt van Leeroy en mij.
Leeroy is een oldenburger van net 4 jaar oud, mijn vriend (eigenaar van leeroy) is nu net de B door en gaat L1 starten binnenkort. Deze onderlinge wedstrijd met mij was voor mij de eerste keer dat ik een wedstrijdje met hem reed (B-niveau dus).
De hekjes waren nog wat lastig, verder vond ik het zelf wel goed gaan ik was wel tevreden.
ik zou van jullie graag willen horen wat jullie op of aan te merken hebben, zelf weet ik al wel wat punten, maar ik ben benieuwd wat jullie vinden.
Mijn doelen: de basis goedkrijgen. Ik ben vooral bezig met stelling, balans en ontspanning. Leeroy is mijn bijrijdpaard en ik heb geen startkaart met hem, deze onderlinge wedstrijd was gewoon voor de leuk.
Problemen waar ik tegen aanloop: mijn eigen houding, af en toe een te strenge hand en ik moet meer met mijn kuiten drijven i.pv. met mijn hak.
Leeroy is vaak vooral in het begin erg sterk (frissigheid) het is dan bijv. moeilijk om mijn binnenhand goed van de hals te brengen als ik bijvoorbeeld een volte rijd. Vooral in de galop blijft dit een lastig punt. Misschien heeft iemand goede tips om de frissigheid in goede banen te kunnen leiden zonder een vlak paard over te houden?
1.

2.

3.

hier vlogen we uit de bocht, kijk dat hoofd van leeroy haha
4.

5.

stap
6.

leeroy loopt wel ontspannen, ik moet mijn tenen naar binnen draaien
7.

8.

galop was nog erg moeilijk is inmiddels al wel verbeterd
9.

10.

oeps tegen de hand
11.

12.

en klaar!
dit waren allemaal foto's uit de eerste proef, ik heb pas 1x les gehad met leeroy en ben wel van plan dat binnenkort meer te nemen..
haha ga er aan werken, 
.