Eklips Vaümirpa M1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Denise

Eklips Vaümirpa M1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 16:09

Zo examens achter de rug, stress gehad. Dus nu weer volop starten :D
Afgelopen zaterdag had ik weer voor het eerst in 3 weken wedstrijd. En dan zijn we toch wel uit ons ritme hoor.
Vooral ik moet dan echt even wennen. Maar ik moet zeggen meneer liep erg fijn en was zo braaf! :D
Het resultaat was 178 in de eerste proef en 174 in de 2e. Kleine slordigheidsfoutjes maar niets ernstigs.
Was zelf meer dan tevreden.
Nou nu genoeg verteld, over naar de foto's. Commentaar is welkom! :D
1. Binnenkomen en groeten.
Afbeelding
2. Inzet middendraf, hier blijf ik zelf iets achter.
Afbeelding
3. Middendraf
Afbeelding
4. Middenstap
Afbeelding
5. Schouderbinnenwaarts
Afbeelding
6 Middengalop
Afbeelding

Nou brand maar los! :D

SETEFURII

Re: Eklips Vaümirpa M1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:11

Soms je benen iets meer naar achteren leggen, voor de rest ziet het er suuuuper uit!

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:26

wauw, is je paardje nou zwart? Of héél donker bruin? anyway, hij is donkerder dan de mijne. Tips? de mijne is namelijk nu bijna geel :+

Qua oprichting vind ik het er al goed uitzien, probeer alleen wel je pony (?) iets ronder te rijden in de middendraf, en vanuit daar meer ruimte te geven. Heb het idee dat 'ie er iets teveel uitkomt, maar dat kan ook een momentopname zijn natuurlijk. Probeer ook iets meer een knik in je armen te houden. Verder erg netjes, leuke pony! (of is het nou een paard? :o )

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 16:30

Dankjullie :D

Het is een paard hoor O:)
Hij is 1.64 ;) :o
En hij is zwart/bruin op papier ;)

En ja dat ben ik wel met je eens, maar dat kwam wel door de wedstrijdspanning op vreemd terrein, normaal doet ie dat niet zo erg. Maar inderdaad ik ben het met je eens ;)

lindake

Re: Eklips Vaümirpa M1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:49

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RIJ-ITP] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.