Leeroy (4 jaar) @wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

visitor1

Leeroy (4 jaar) @wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 14:23

Tijdens een onderlinge wedstrijd van de Emmavereniging (in april) zijn er wat foto's gemaakt van Leeroy en mij.

Leeroy is een oldenburger van net 4 jaar oud, mijn vriend (eigenaar van leeroy) is nu net de B door en gaat L1 starten binnenkort. Deze onderlinge wedstrijd met mij was voor mij de eerste keer dat ik een wedstrijdje met hem reed (B-niveau dus).

De hekjes waren nog wat lastig, verder vond ik het zelf wel goed gaan ik was wel tevreden.

ik zou van jullie graag willen horen wat jullie op of aan te merken hebben, zelf weet ik al wel wat punten, maar ik ben benieuwd wat jullie vinden.

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding
hier vlogen we uit de bocht, kijk dat hoofd van leeroy haha :(:)

4.Afbeelding

5.Afbeelding
stap

6.Afbeelding
leeroy loopt wel ontspannen, ik moet mijn tenen naar binnen draaien

7.Afbeelding

8.Afbeelding
galop was nog erg moeilijk is inmiddels al wel verbeterd

9.Afbeelding

10.Afbeelding
oeps tegen de hand :Y)

11.Afbeelding

12.Afbeelding
Afbeelding
en klaar!

dit waren allemaal foto's uit de eerste proef, ik heb pas 1x les gehad met leeroy en ben wel van plan dat binnenkort meer te nemen..

edit: foto toegevoegd

FindingJack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:28

Tsja, die tenen is idd het enige waar ik over zou vallen en het is echt niet zo makkelijk dat gelijk te veranderen. Dat is gewoon veel rijden en lessen. Verder vind ik het voor een eerste keer echt geen slechte proef zo te zien.

visitor1

Re: Leeroy (4 jaar) @wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 14:31

dank je :)
ik heb nu trouwens ook nieuwe laarzen dat is ook al een wereld van verschil.. houd me benen daardoor al veel stiller..

FindingJack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:33

Nou, komt toch goed dan! ;)

xNele

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:47

Tenen, tenen en nog eens tenen :)
Vind het wel een mooi paard, ook is het goed gedaan voor een 1ste wedstrijd.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:50

Het eerste wat me opvalt zijn je voeten. Tenen naar binnen en hakken uitdrukken. Probeer met je kuit te drijven.
Ook mag je proberen je paard wat voorwaartser te rijden, zodat hij meer zakt en zijn rug beter gebruikt.
Let ook op je handen, houdt ze rechtop!
Succes verder ;) En ik vind het ook knap hoor als eerste wedstrijd ;)

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 15:06

@xNele ben het echt volkomen met je eens, mijn benen zijn echt een probleem, ik heb nu wel andere laarzen (petries) en dat scheelt toch echt wel een heel stuk met mijn rubberen laarsjes die ik hier op de foto's nog aan had.
maar ik zal ook met mijn nieuwe laarzen meer proberen te letten op drijven met m'n kuiten..

@_Chantal89 ik inderdaad dat de foto's er nog wat gespannen uit zien.. al kwam dat ook omdat de balans er nog niet helemaal in zat toen.. af en toe had ik echt moeite om hem binnen de hekjes te houden, maar bedankt voor de tips!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:51

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RIJ-ITP] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.