Over mn paard en ik:
Mn paard heet Kaliber en is 17 jaar oud. Ik heb hem nu ongeveer 2,5/3 jaar. In oktober 2007 zijn we begonnen met wedstrijden. Dat was de eerste keer dat ik officieel startte dus ik moest nog veel leren. Mn paard is al Z2 geweest, maar daar hadden we in het begin weinig aan. Het grootste probleem was (en is) de impuls. Hierdoor hebben we ook wel eens lage punten gehaald maar we haalden gelukkig ook wel winstpunten. Nu gaat het steeds beter en zijn we L1+8. Hopelijk kunnen we na de bouwvak of eerder L2 starten.
Wat we trainen:
Met les trainen we veel op de impuls wat de laatste tijd al veel beter gaat. Vooral voorwaarts na halthouden of na de stap vind ik moeilijk, dan wil ik vaak te veel doen waardoor het heel slordig word. Verder oefenen we het wijken bijna altijd, dat gaat al veel beter maar ik wil graag dat het nog wat makkelijker gaat. Nadat ik het fimpje heb bekeken heb ik gezien dat ik ook echt iets aan mn benen moet doen, die bewegen veel te veel. Die moeten veel stiller, dat zal ik ook proberen te oefenen.
Foto's (ze zijn niet heel erg mooi, maar alleen filmpjes laten zien is ook niet echt leuk)
Er waren achter de bosjes allemaal mensen (daar is een minicamping) Dus dat was nogal eng.

Nog een foto van vorige keer toen mn vriendin mee was met een buitenrit

Filmpjes
Nadat we ongeveer 10 keer opnieuw waren begonnen met het proefje door lees fouten(Ze moest lezen en filmen tegelijk) en fouten van mij hebben we eindelijk een filmpje kunnen maken van de hele proef.
Het filmpje van de l2 proef:
http://www.youtube.com/watch?v=FO4JP6sv2pI
Dit was een begin van een l proefje, maar toen ging er iets fout.
*KLIK*
Aan het eind nog even springen (beetje slechte kwaliteit anders paste het niet meer op het fototoestel)
*KLIK*
!