Het is alweer heel lang geleden dat ik een rij-topic heb gemaakt. Maar ik moet zeggen dat we aardig vooruit zijn gegaan. Natuurlijk slingert het was soms gaat het beter dan de andere keren.
Sinds kort loopt ze beter nagevelijk, hier waren we echt mee bezig. Ze zit in ieder geval stuk lekkerder in haar vel. Ze word ongeveer 3-4 keer in de week gereden. En we rijden voornamelijk B.
Ons vorig topic :
[RT-HAW] Fardau @ eerste wedstrijd B-dressuur
De foto's zijn gemaakt van het inrijden. Nadat er foto's waren gemaakt ging het echt stukken beter. Maarja dat is achteraf. Hier de foto's!
1.

2.

3.

4.

5. een heerlijk sta moment

6.

7. ze neemt me zo nu en dan ook wel eens mee.

8.

9. Moe na gedane arbeid

10.En als je vergelijkt met ons vorig topic zie je dat mijn tenen wel enorm vooruit ( letterlijk en figuurlijk ) zijn gegaan

Groetjes Nataly

Ik zie echt heel veel verbetering en die spieren komen ook vanzelf als je zo door gaat:)
, maar haar galop was gisteren wel erg goed. Had op linker hand zelf 1 gecontroleerd galopje . Nou ik natuurlijk enorm trots ! Na de galop wil ze steeds weer galopperen, dan probeer ik haar bij me te houden, en maak ik veel voltes en figuren. Hierdoor word ze rustiger en ga ik stappen