Ik ben Dewi en vandaag heb ik gecrosd samen met mijn stoere pony Rox.
Ik had deze crossles voor mijn verjaardag gehad van Emma (Emmaar), Milou (milou+virgil) en Demi, vond het echt een SUPER cadeau!
Dit was de 3e keer dat ik aan cross deed, heb eerder ookal gecrosd in Ermole, met de instructieweken. Toen deed ze het al erg goed en vond ze het super leuk! Ik wilde het vaker gaan doen alleen kwam het er niet van door mijn blessure...
Rox is een KWPN'er merrie en ze is 11 jaar oud. Rox is 1,565 m hoog (E-pony), we rijden nu L1 dressuur en L springen, allebij met winstpunten! Rox is een Belmondo x Littlestar.
Ik wil binnenkort ook graag samengestelde wedstrijden gaan starten!
Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie er van vinden, ik heb dit topic niet gemaakt om afgezeken te worden!
Oowja, het klopt dat ik mijn linkerhand niet rechtop hou en dat het soms lijkt of hij wat vast zit! Dit komt omdat ik hem afgelopen zomer heb gebroken en eraan geopereerd ben. Het bot staat niet meer helemaal goed en daardoor ben ik wat beperkt in de bewegingen. Ik probeer dit zo min mogelijk aan mijn paard te laten merken, maar ik zit haar verder niet in de weg
En dan hier de foto's waar het om gaat!:
1.

Ik kwam uit en bocht en moest weer naar rechts, maar ik val iets teveel naar binnen. Dit was trouwens de eerste hindernis die we namen!
2.

Door de waterbak! Die is ook wel heel eng hoor Rox!
3.

Nog steeds die griezellige waterbak!
4.

Dan moet je al door die enge waterbak en dan leggen ze er ook nog een boomstam achter!
5.

6.

7.

8.

9.

Dit waren ze, barst maar los!
Ik ben trouwens ook heel goed in sirieuze koppen trekken, let hier maar niet teveel op!
Groetjes Dewi!
toevallig ook nog foto' van ons?
- afzetten en je dan dus in de problemen komt als je je hoog uit het zadel bent. Ook als je dan weer gaat zitten is dat een hele overbrugging, terwijl als je al dicht bij je zadel bent, dat minder is.