Stanley is nu een half jaartje bij mij en we zijn nu zo'n 2,5 maand echt aan het trainen. 't Is gewoon geen gemakkelijke dus het gaat niet altijd van een lije dakje.
Maar sinds een aantal weken boeken we toch echt vooruitgang! De laatste onderlinge wedstrijd ging stukken beter en we kunnen echt aan 't werk nu.Hij is al 7 maar er is eigenlijk vrij weinig met 'm gedaan. Hij is ingereden en that's it denk ik. Ben 'm nu dus echt goed aan 't doorrijden en veel rechtrichten want hij was verschrikkelijk scheef, dit is nu al bijna weg dus daar ben ik erg blij mee!
Ikzelf moet goed op m'n onderbenen letten en m'n hakken uitdrukken en we moeten natuurlijk nog veel aan de galop werken. Ook mag hij wat actiever worden, vooral van achteren.
In mijn vorige topic zei ik dat ik ons niveau nog niet tot B kon rekenen maar daar zijn we nu bijna klaar voor denk ik!
(op de galop na dan.)Hier de foto's:

De oh zo moeilijke galop

Weer.

Trots op dit plaatje!

Poging tot zijwaarts

En nog een standfoto

Commentaar is welkom!
ik vind je handhouding echt goed, ik zie bij veel topics én ook in RL heel anders (zo laag en wijd uit elkaar). Het ziet er hier en daar nog wat moeizaam uit, maar als ik de tekst erboven lees vind ik het juist wel meevallen.
Je hakken geef je al aan... dus daar kan ik enkel maar in meegaan.
)
)