fries 24 mei, b-niveau

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dorientje83

fries 24 mei, b-niveau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 22:11

Bedankt, buurvrouw, voor de foto's!
We zijn hard aan het trainen om sterker te worden. Het zwaartepunt ligt op de achterhand eronder te krijgen. Elke keer als ik foto's zie, word ik keihard geconfronteerd met mijn fouten, zoals mijn houding (rechtop en hakken omlaag, tenen naar binnen) en mijn handen :( grrrrrrrrrr! Ik ben me er bewust van, maar het kost me veel moeite. Eerst was het belangrijk om haar goed naar voren en omlaag (voorwaarts-neerwaarts) te krijgen. Nu moeten we aan andere dingen werken :D.
Hier zijn dus de foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

eerdere topics:

[RT-HAW] Fries eindelijk weer fijn in de rug!

[RIJ-ITP] Mijn lieve Fries (merrie 5 jaar), onderlinge wedstrijd

ladyleonie

Re: fries 24 mei, b-niveau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 23:14

ziet er wel goed uit.
alleen je beugels kunnen volgens mij wel een gaatje langer.
en ligt je zadel niet tever naar voren.
leuk paardje

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 10:09

Ik vind je hakken op zich nog wel meevallen, wat me meer opvalt is dat je zo ver achterop je zadel zit. Je zit op de lepel in plaats van middenin. Ik denk dat als je je beugels een gaatje langer maakt, dat je dan wat beter op je zadel komt te zitten. want denk niet dat het zadel te klein is voor jou.
Verder vind ik het er goed uitzien! leuk paardje!

Annetje

Re: fries 24 mei, b-niveau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 17:03

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RIJ-ITP] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.