Nynke @ Dressuur work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_

Nynke @ Dressuur work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 21:14

hee

zondag aanstaande weer een wedstrijd en dit keer om geld (veel geld :o ) dus wou gaag
weer even kritiek :D
(sorry dat dit zo geldwolfig over komt :+ )

hier de foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
^let niet op mijn vader, hij ziet er erg eng uit,... :P
Afbeelding
Afbeelding
^mijn hakken,...vreselijke foto }>
Afbeelding
Afbeelding
^en de mooiste :o
Afbeelding

houd het wel een beetje possitief :Y)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:30

Het ziet er netjes uit. Ik weet niet op wat voor niveau je rijdt, dus heel specifiek kan ik het niet reageren.
Ik zou zeggen... zorg vooral dat jij en je pony er plezier aan beleven... en maak je niet te druk om het resultaat; dan gaat het meestal het beste.

Een tip... je beugel een gaatje korter doen. Deze is nu vrij lang, daardoor kun je je hak niet uitdrukken en je je knie overstrekt.
Dan kan je onderbeen kan dan ook een stukje meer naar achteren liggen. Dan zit je wat mooier en beter in balans.
(misschien niet al doen voor a.s. zondag, maar wel een andere keer proberen...)
Je pony heeft een bijzonder mooie kleur, een aparte verschijning.

Enne, veel plezier gewenst voor jouw en je pony a.s. zondag.

lindake

Re: Nynke @ Dressuur work

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:59

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RIJ-ITP] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.