ullacara @ springen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jenny1988

ullacara @ springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 22:14

Aangezien het al een tijd geleden is en ik nu een goede fotograaf had werd het maar een tijd voor een topic. ;)

Dit is pas de 5de keer dat ze echt springt onder de man. We rijden voornamelijk dresuur en zijn nu 2 keer officieel gestart op B niveau. Omdat het voor haar beter was als ze af en toe wat anders doet zijn we nu begonnen met springen. Gaat opzich best goed al moet ze nog veel leren met springen. We zijn van plan om ook met haar op wedstrijd te gaan met springen. Omdat ze hier veel plezier in heeft. Mijn lesgever springt vooral en gaat dus ook met haar starten. Omdat ik springen toch teveel twijfel en spring ik thuis wat lage hindernisjes.

Helaas van inrijden maar 1 foto's omdat we teveel aan het kletsen waren ;)
Ik weet dat de bak vrij zwaar is dus gelieve geen commantaar hierover.

instappen
Afbeelding

laag kruisje
Afbeelding

Na wat kruisjes gesprongen te hebben gaan we wat hoger. Helaas niet meer fotos van de kruisjes
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even lachen na de camera :D
Afbeelding

Afbeelding

En als laaste mijzelf nog
Even lekker uitrazen
Afbeelding

Afbeelding

En klaar
Afbeelding

Xtostarlight nog bedankt voor de foto's te maken :D

lindake

Re: ullacara @ springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 22:41

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Op RT-HAW is het niet toegestaan om foto's van anderen te plaatsen.