Over la Duroda en mij: Ik rijd dit paard alleen met wedstrijden, dit is nu de 2e wedstrijd met haar. In de lessen rijd ik een ander paard maar die schijnt niet zo fijn te zijn met wedstrijden, vandaar dat ik die met la Duroda rijd. Ik rijd nu B/L niveau in de lessen, het proefje is op B niveau. Ik heb voor deze wedstrijd niet kunnen inrijden helaas, moest haar meteen overnemen.
Waar ik mee bezig ben: In de lessen zijn we veel bezig met tempocontrole, zijgangen en nageeflijkheid. Dit gaat eigenlijk prima, in de lessen dan, met wedstrijden laat het nog te wensen over, doordat ik een ander paard rijd die ik dus verder nooit rijd. En we zijn veel met mijn beenhouding bezig, ik heb last van mijn knieën waardoor het moeilijk is m'n tenen naar binnen te houden en mijn hakken uit te drukken.
Mijn problemen: Tja, mijn beenhouding dus. Verder is dit paard een snelle en vooral alleen in de bak wat sterk en rennerig.
Het was trouwens de F6B en ik ben 5e geworden met 223 punten.

Een filmpje van het proefje: http://www.youtube.com/watch?v=8EbsyNTudgc
En nog een paar foto's:

En nog even het paard waar ik in de lessen mee rijd: Iris. Slechte momentopname want ze was net aan het hyperen dus ik zette haar op een volte, maargoed, het geeft een beeld.

Tips zijn natuurlijk welkom.
ik vind alleen het paardje iet wat aan de schrale kant.