1ste keer op damira

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jimmyboy

1ste keer op damira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 22:34

hallo allemaal,

afgelopen zaterdag ben ik naar mijn verzorgpaardje geweest en heb voor het eerst op haar gereden ik doe haar nu 1 weekje dus dat is vrij kort. heb eerder al met haar geknuffelt e.d op een band op te bouwen.
voor het eerst sinds 5 maanden kreeg ze weer een beetje beweging (wel af en toe gereden tussendoor door iemand anders)

graag opbouwende kritiek. is e 1e keer en ben hiervoor een tinker gewend(rijd nogal anders:P)
b niveau zo ongeveer
ps. geen foto's van het los-stappen wel gedaan natuurlijk.

Afbeelding
...
Afbeelding
iets streng in de hand??
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
fijn beeld op zich, handen hoger dragen.
Afbeelding

bedankt voor het kijken en niet te felle kritiek:P ik moet er van kunnen leren

jimmyboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 23:04

niemand die er iets over te zeggen heeft??:(

edit: oeps !! logisch om 00.05 uur :P

Ghani

Re: 1ste keer op damira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 23:21

Ik ben er :P

Maar het ziet er leuk uit!

Je moet eraan denken je hakken naar beneden te doen, en om inderdaad je handen wat meer bij elkaar te houden en niet zo op je zadel te leggen.
Verder ziet het er een beetje gespannen uit. Komt waarschijnlijk omdat je er voor de eerste keer opzat, maar zodra jij gaat ontspannen, gaat je paardje dat ook doen!!

Succes :D

Annetje

Re: 1ste keer op damira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 06:34

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan of welke problemen denk je tegen te gaan komen etc. etc.