Joy @ concour Hoogland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anne_joy

Joy @ concour Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 21:06

Vandaag had ik wedstrijd in Hoogland. Mijn vader had het fototoestel van mijn oom geleend om te kijken of hij ook z'n camera zal kopen. Om hem uit te proberen ging hij vandaag mee. Ik moest om kwart over 9 starten. We moesten dus vroeg op. Eigenlijk was ik wel blij dat ik vroeg moest rijden, omdat het toen nog niet zo heel warm was. Nouja voor mijn gevoel ging het best goed. Joy liep best fijn en voor mijn gevoel had ik een best nette proef gereden. Bij mijn eerste proef had ik 181 punten en bij mijn tweede proef 166, terwijl ik mijn tweede proef beter vond gaan. Ook had ik nou niet echt het gevoel dat hij zo slecht was gegaan. Ik heb wel eens een slechtere proef gereden.

Waar ik op moet letten:
-Mijn tenen naar binnen.
-Niet naar beneden kijken.
-Mijn linker hand hou ik vaak hoger dan mijn rechterhand.
-Handen rechtop.

Gisteren Joy uit het weiland halen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jammer genoeg lukte het niet om sommige foto's te uploaden. Later probeer ik om wat andere foto's te uploaden.

Als jullie hier toch zijn. Willen jullie dan even reageren? :D :o

Vithou

Re: Joy @ concour Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 05:29

Misschien handig om je niveau erbij te zetten, L?

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 05:59

Ik heb jou zien rijden! :j
Ziet er leuk uit, opzich zou je je tenen iets meer naar binnen
kunnen draaien. :)

Idd je niveau? Wel gefeliciteerd met je punt. :)

Oh, ik zag het al in de onderschrift, L2 dus..

Annetje

Re: Joy @ concour Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 06:36

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie is hier niet volledig, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.