Diablo L2+7 aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Diablo L2+7 aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 09:33

Hoi, dit is mijn 6 jarige ruin van Disconto. Diablo en ik zijn nu twee jaar een combi en het gaat met sprongen vooruit de laatste tijd. We zijn nu L2 met 7 wp en rijden ong 1 keer in de twee weken wedstrijden, soms wat meer.

Deze foto's zijn 2 weken geleden gemaakt. Toen waren we nog een beetje aan het stoeien, dit is ook terug te zien in mijn houding. Er komen snel nieuwe foto's aan want inmiddels hebben wij het licht gezien en zijn we nog veel netter geworden.

Ik weet zelf waar ik op moet letten, niet inknikken met heup, rechtop zitten en niet hangen, onderbenen terug maar commentaar mag altijd.

Edit:
Waar we aan werken is meer ontspanning en verzameling en oefeningen van het M1.

Afbeelding
stilstaan

Afbeelding
stap

Afbeelding
draf

Afbeelding
draf, damn wat zit ik scheef!

Afbeelding
draf

Afbeelding
draf, geen idee waar mn onderbenen heen gaan...

Afbeelding
draf, teugels korter, niet hangen

Afbeelding
draf, buiging, niet zelf inbuigen...

Afbeelding
galop

Afbeelding
galop

Afbeelding
galop

Afbeelding

vorige topic:

[RT-HAW] Diablo in de picture
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-05-09 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Marleennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 09:46

Inderdaad op je onderbenen letten en niet hangen.
Denk je ook om je pianohandjes? Op sommige foto's meen ik te zien dat je pianohandjes hebt.. ;)

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 09:52

Ziet er opzich wel goed uit!
Ik heb ook altijd last van mijn onderbenen :P
Ruk is dat...

Maarja je weet wat er mis is dus je kunt ermee aan de slag!
Ik wacht op de foto's van wanneer jij lekker in de M aan t rijden bent!!

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 09:52

Ziet er leuk uit maar ik vind de nageeflijkheid afentoe er nog niet goed in zitten en het achterbeen er dus ook soms niet goed onder zoals je ziet in de galop foto's. Ik zou voor het verzamelen eerst goed actief gaan rijden anders kom je jezelf tegen in het M1. Verder heb je je teugels aan de lange kant waardoor je soms contact verlies, op de een na laatste foto ziet je de tactfout goed. Maar iedereen heeft wel eens een dip/strijd en daar kom je vanzelf uit, als je maar goed naar jezelf kijkt op foto's/filmpjes en veel lessen natuurlijk. Ben benieuwd naar de volgende foto's, mooi paard! :)

wake_up

Re: Diablo L2+7 aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 12:57

Je houding is verbeterd, t.o.v. het vorige topic, maar denk er wel aan, dat je er constant op blijft letten. Niet naar achter hangen, je benen niet afsteken. probeer ook soms je teugels wat korter te nemen, en wat meer met je onderbeen erbij blijven rijden, zodat je paard echt van achter naar voren wordt gereden. Las dat je dit paard naar de Z wil rijden, heel veel succes :) Ben benieuwd naar het volgende topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 12:59

wat minder naar achteren zitten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 16:13

Bedankt voor jullie commentaar. Zoals ik al zei ben ik er van op de hoogte. Ik zal gauw nieuwe foto's gaan maken :)

Mijn bijrijdster zag van de koop af...

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 16:32

Moderatoropmerking:
Reacties die niet voldoen aan de regels van RT-HAW verwijderd. Let er in de volgende reacties op om de regels van RT-HAW te respecteren. Indien je niet weet wat deze inhouden kan je het nalezen in de charter van RT-HAW.