Haveway (All Wins x Eros x Tabor) Z2 training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

amandahavy

Haveway (All Wins x Eros x Tabor) Z2 training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 09:01

Hoi! Hier zijn we weer !
Na lang wachten, voor de tweede keer hier weer een reeks foto's van mij en Haveway. Ik hoop eigenlijk dat het gelukt is, dit is de eerste keer dat ik deze plaats, de vorige keer heeft saskiakur dit voor mij gedaan, ik weet nog niet hoe dit allemaal werkt.... :D
Geniet ervan en barst maar los.... Zowel positief als negatief.. :$ De vorige keer vond ik jullie reacties allemaal super! Dankjewel daarvoor!!

1.Losrijden
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.Uitgestrekte draf
Afbeelding
4.Verzamelde draf
Afbeelding
5.Appuyeren
Afbeelding
6.Uitgestrekte draf
Afbeelding
7.Galopwissel
Afbeelding
8.Middendraf
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door amandahavy op 30-05-09 09:10, in het totaal 2 keer bewerkt

sharonalover

Re: Haveway (All Wins x Eros x Tabor) Z2 training

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 09:03

Volgens mij is het een erg leuk paard, ik zie het alleen niet zo goed want de foto's zijn zo klein :+

Maar voor zover ik kan zien is het een gaaf paard en ziet het er heel netjes uit :)

Froexiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 09:04

Voor zover ik kan zien mogen je benen op foto 3 wat naar achter, en je hakken minder ver uitgedrukt ;)

amandahavy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 09:11

Ik heb ze al veranderd! Als het goed is zijn ze nu wat groter, alleen krijg ik de laatste 2 er niet meer op hihi...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 09:21

Een zeer mooi paard. Zo moet die van mij volgend jaar ook lopen ;)

Ik vind dat je je bovenlichaam heel mooi recht hebt, dat zie je bij het appuyeren heel goed. Maar denk idd aan je beenligging, dat is zonde.

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 09:22

Wauw, wat ziet het er mooi uit! Wat een gaaf paard en wat een leuke combi zijn jullie! :oo :)

Houd wel je onderbenen mooi aangesloten, naar achteren, met je tenen naar binnen gedraaid, maar ik begrijp dat dit heel lastig is met al die beweging onder je. Jeetje, wat kan die strekken zeg! :D

Enne, ik zou eventjes nog iets over jullie aandachtspuntjes tijdens de training in je openingspost zetten en je niveau (staat wel in je titel, maar moet ook in de OP, volgens de regels), anders wordt je topic straks verwijderd. := Als je snel bent laten ze 'm nog staan. ;) :)

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 09:46

Aansprekend paard! Ik vind je verzameling in draf mooi, maar in de uitgestrekte draf lijk je deze te verliezen en komt de achterhand wat minder mee.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 10:12

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.