Nelson KWPN @ work 1e keer op bokt.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Misty2001

Nelson KWPN @ work 1e keer op bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 18:46

heey,

Vandaag weer lekker gereden, met Nelson & Gladstone,
Nelson is een KWPN ruin en rijd er nog niet zo lang op, ik krijg vanaf woensdag privlessen aan huis, :d, vind het wel spannend, want met hem heb ik nog een hoop te leren, ik trek bij nelson snel weer mijn oude positie van een te holle rug, en steek mijn tenen echt naar buiten onder het draven en galloppen dus dat is het eerste waar ik woensdag met de les aan wil werken, maar ik wou toch ff de foto's laten zien, het is de eerste keer dat Nelson op bokt is, :d maar ben wel benieuwd, ( foto's staan wel door elkaar )

Afbeelding
1) mijn binnenhand te streng en handen hoger houden en netjes naast elkaar en gewoonlijk mijn voeten.

Afbeelding
2) handen weer omhoog :P

Afbeelding
3) ik vind heel erg die houding van mij, maar ging mij om hoe ontspannen hij liep. :P

Afbeelding
4) ja alles wat fout is laat ik zien :(

Afbeelding
5) moment opname

nu komen de foto's van Gladstone met mij,
Gladstone is een KWPN ruin van 21 jaartjes al weer :P,
maar heeft nog veel fun, en af en toe mag je toch wel een keer plezier maken toch? met dit warme weer ben ik maar niet met hem fanatiek aan het rijden gegaan,
hij heeft morgen ook les, en moet een beetje zijn energie sparen.
ik weet dat hij te mager is, we doen er alles aan hem beter te krijgen, maar gaat nog niet zo snel. dus wees asjeblieft daar een beetje lief over,, jullie kunnen vanaf de computer niet bepalen voor het voeren van deze lieverd,, we hebben er deskundige bij,

Afbeelding
6) vooral dat lipje doet het hem hihi

Afbeelding
7) voetballen in stap.

Afbeelding
8) hihi hij kan het wel :P

Afbeelding
9) nog altijd niet verleerd:P

Afbeelding
10 ) oke niet lachen :(

heel erg bedankt voor het kijken en laat ff een berichtje achter als je toch aan het kijken bent :P
XXXjeee

deniece

Re: Nelson KWPN @ work 1e keer op bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 20:51

Foto vier is een goed beeld, hoezo zeg je daar zoiets negatiefs bij? dat vind ik er juist goed uit zien, probeer dat gevoel vast te houden als ze zo loopt. Verder goed op je houding letten en een lekker veel privé lessen nemen! Leuk paardje die eerste :)

FindingJack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 04:59

Ben je niet een beetje te streng voor jezelf. Ik zie echt veel ergere dingen bij anderen. Foto 4 ziet er keurig uit!!
Blijf vooral plezier houden en les lekker verder. Je zult zien dat het allemaal wel meevalt!!

Wegbenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 06:44

Foto 4 geeft idd een fijn beeld. Alleen is het misschien makkelijker als je je teugels wat korter neemt. Naar mijn idee zijn ze nogal lang? En wat betreft die houding bij foto 3, hahahahahahah nou ik zie er ook niet florisant uit als ik zo uit de beugels sta. Dat is toch gewoon een moment opname ;)

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 07:45

hihi bedankt allemaal.
ja ik weet niet, foto vier draai ik mijn linker schouder te veel naar binnen, en mijn voeten,, zoals altijd :(
en mijn handen hoger en naast elkaar, en niet zo gespannen zitten met mijn bekken, maarja ik ben idd best wel streng voor mezelf, maar ik wil gewoon altijd beter :o, beetje te prescies met rijden hihi,
maarja soms ook wel nodig,

maar idd, foto 3 is nog niet erg florisant :P, maarja dat komt ook omdat hij zo hoog opgooit, en dus ver het zadel uit gerukt word, en eerder was het nog erger maar toen reed ik echt voor hem uit, nu word al minder, maar met hem kan ik moeilijk goed door mijn hakken zakken, :P, hihi maar alles is nog te leren en woensdag gaat die vrouw me er vast mee helpen :P,

bedankt voor de reacties nog,.

Alfred_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 07:55

Foto 4 is idd erg netjes.
Alleen zoals je zelf al zegt: Je schouder mag iets minder draaien ondanks dat je door een hoek gaat en je waarschijnlijk mee wilt sturen.

Je moet het in kleine stapjes opbouwen.
Eerst concentreren op je handen dan je voeten enz.
En dat terwijl je paard ontspannen loopt.
Met een beetje geduld gaat het vast wel lukken ;)

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 08:37

ja dat is ook zo, :P,
ik wil idd alles tegelijk goed doen,
maar nu je het zegt dringt het wel iets dieper door geloof ik :P,
want als je eerst op de handen let, wordt het een gewoonte en kun je dan met je benen werken wat daarna een gewoonte word :P, en heb je tijd voor andere dingen,, hihi
op de vroege morgen nog zo goed bij verstand is nog heel wat,

maar bedankt, :D

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 16:20

Moderatoropmerking:
Reacties die niet voldoen aan de regels van RT-HAW verwijderd. Let er in de volgende reacties op om de regels van RT-HAW te respecteren. Indien je niet weet wat deze inhouden kan je het nalezen in de charter van RT-HAW.

bentuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:36

leuke foto's
commentaar geef je zelf al

Annepoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:52

Wees inderdaad niet te streng voor je zelf want hij loopt leuk! neem iets meer verbinding met de teugels
verder ziet hij er wel beetje mager uit..

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 06:36

Annepoes schreef:
Wees inderdaad niet te streng voor je zelf want hij loopt leuk! neem iets meer verbinding met de teugels
verder ziet hij er wel beetje mager uit..

nog meer verbinding met de teugels hihi :P, normaal heeft hij het bitje echt zo gigantische vast, maar ik snap jou wel. ;), ik moet idd wel contact blijven houden,

en Gladstone is idd mager, hij krijgt echt optimaal voer, en staat dag en nacht in de wei, :P, dus het komt wel goed, maar ziet er niet zo fijn uit, maar hij wordt ook met een dagje ouder,
vorig jaar was het echt bijna afgelopen met hem, hij was toen zo ziek, en was echt 4 a 5 keer magerder, :o, maarja je mag eigenlijk niet vergelijken he :o,

wel bedankt voor de reacties,