Vandaag weer lekker gereden, met Nelson & Gladstone,
Nelson is een KWPN ruin en rijd er nog niet zo lang op, ik krijg vanaf woensdag privlessen aan huis, :d, vind het wel spannend, want met hem heb ik nog een hoop te leren, ik trek bij nelson snel weer mijn oude positie van een te holle rug, en steek mijn tenen echt naar buiten onder het draven en galloppen dus dat is het eerste waar ik woensdag met de les aan wil werken, maar ik wou toch ff de foto's laten zien, het is de eerste keer dat Nelson op bokt is, :d maar ben wel benieuwd, ( foto's staan wel door elkaar )

1) mijn binnenhand te streng en handen hoger houden en netjes naast elkaar en gewoonlijk mijn voeten.

2) handen weer omhoog

3) ik vind heel erg die houding van mij, maar ging mij om hoe ontspannen hij liep.

4) ja alles wat fout is laat ik zien

5) moment opname
nu komen de foto's van Gladstone met mij,
Gladstone is een KWPN ruin van 21 jaartjes al weer
,maar heeft nog veel fun, en af en toe mag je toch wel een keer plezier maken toch? met dit warme weer ben ik maar niet met hem fanatiek aan het rijden gegaan,
hij heeft morgen ook les, en moet een beetje zijn energie sparen.
ik weet dat hij te mager is, we doen er alles aan hem beter te krijgen, maar gaat nog niet zo snel. dus wees asjeblieft daar een beetje lief over,, jullie kunnen vanaf de computer niet bepalen voor het voeren van deze lieverd,, we hebben er deskundige bij,

6) vooral dat lipje doet het hem hihi

7) voetballen in stap.

8) hihi hij kan het wel

9) nog altijd niet verleerd:P

10 ) oke niet lachen

heel erg bedankt voor het kijken en laat ff een berichtje achter als je toch aan het kijken bent

XXXjeee
, beetje te prescies met rijden hihi,