dit is mijn eerste HAW-topic dus ik zal me even netjes voorstellen

Ik ben Sonja de vries,15 jaar oud rijdt al 7 jaar paard.
ik zal hier een paar foto's laten zien van Lars.
Lars is een lief Fjordenpaardje van 18 jaar oud.
Lars is erg eigenwijs en als hij iets niet snapt gaat hij het liefst even heel hard rennen

Hij is nu 1,5 jaar in het bezit van de stal waar mijn vriendin haar paard heeft.
eigenlijk is hij nooit rondgereden of wat dan ook. daarom zijn we hard aan het oefenen.
soms snapt hij het niet zo goed, en op zulke momenten gaat mijn houding dus niet zo lekker.
mijn problemen liggen voornamelijk bij mijn binnenhand, hij is vrij gehandicapt, op de een of andere manier kan ik hem niet ontspannen houden, hier werk k aan

ook is mijn rug een probleempuntje. met gewoon lopen en zitten enzo heb ik er ook problemen mee, mijn rug staat namelijk in een finke S bocht, dus ik heb een vrij holle rug, dit zie je ook heel erg terug bij het rijden. Als mijn rug niet hol is, dan is hij wel bol. dus dat is ook even een aandachtspuntje.
hier even wat info over Lars:
Naam; Lars
Leeftijd: 18 jaar
Ras: Fjord
Niveau: B
nou veel plezier met de foto's

hier hang ik wat te ver naar achteren

hier zie je duidelijk een bolle rug;)

hier loopt ie lekker

Hier wou ie gaan rennen,, dus ik zette hem ff op de rem

leuke foto ! alleen jammer dat ie hier net aan het kauwen is

hou het lief

, ik heb m een paar dagen op proef gehad toen hij te koop stond (zie profiel ) Daar staat ook verdere uitleg
.
Ik denk ook dat hij een kruising is, met Welsh ofzo.
ik probeer altijd wel mijn rug zo recht mogelijk te houden,,maar dan kan ik de volgende dag mijn bed bijna niet uit komen van de pijn..