Omdat mijn vorige topic volgens de beheerder niet aan de eisen voldeed heb ik hier een nieuwe neergezet.
HIer wil ik graag wat foto's laten zien van mijn jonge paard. Het is een afstammeling van Hexagon's Radetzky en daar de vader van is Rubiquil.
Vorig jaar augustus is ze ingereden en van eind december tot april heeft ze niets gedaan behalve grazen in de wei omdat ik twee klaplongen achter elkaar heb gehad en daaraan geopeerd ben. (Dus ik ben er ook uitgeweest).
De foto's zijn afgelopen weekend gemaakt op haar tweede wedstrijd in de klasse B. We hadden 199 punten we hebben de eerste plaats gehaald.
Ik zat er iets te lang op omdat het allemaal wat uit liep en daardoor liep ze iets te diep om sommige momtenten.
Waar ik aan werk is vooral aan de balans en de achterhand sterker te maken zodat ze meer gaat dragen en minder diep gaat lopen. Dit doe ik door heel veel overgangen te rijden.
Ik wil best opbouwende kritiek hebben maar dan wel "opbouwend" en niet afkrakend!
Bedenk wel dat wij een hele tijd uit het ritme zijn geweest en dat dit onze tweede wedstrijd was.
Ik heb geen galopfoto's helaas die zijn mislukt. En stapfoto's zijn helaas niet gemaakt door mijn vriendje. Haar stap is mooi ruim
1. Losrijden voor de proef.

2. Net voor onze proef aan het losrijden in een drafje (binnenhand meer mee geven):

3.
Nog steeds aan het losdraven:

4. Volgens mij een overgang naar de stap in de proef

5. Middendraf net voor ik de proef ik ga.
hihi