Prya @ work (verbetering?)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pria

Prya @ work (verbetering?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 18:40

hoihoi

hier prya nog een x, na een paar maandjes trainen en een nieuw zadel gaat het al een stuk beter!

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1069166
das mijn oude topic

alles staat een beetje door elkaar (geen losrij foto`s!!!)

ons nivo is dress: niet gestart maar ong. L
spring: niet gestart maar ong. B
commentaar mag mits opbouwend!

Afbeelding
drafje (pianohandjes!)

Afbeelding
drafje

Afbeelding
galopje (boven lichaam terug)

Afbeelding
middendraf (hoofd omhoog en schouders naar achter)

Afbeelding
traver

Afbeelding
middendraf (niet naar achter leunen)

Afbeelding
galopje

Afbeelding
uitgestrekte draf (idem middendraf)

Afbeelding
nog even een balkje!

Afbeelding
en klaar!!

x amanda
Laatst bijgewerkt door pria op 28-05-09 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt

xLauwterd01

Re: Prya @ work (verbetering?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 18:43

Het is zeker een verbetering met de vorige foto's.
Als je let op je handen en benen, die wil je nog wel eens naar voren steken, dan komt alles in orde ;)
Ik vind het er keurig uitzien

Wegbenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 18:44

Wat een leuke pony! Ziet er netjes uit, natuurlijk moet je opletten wat betreft het naar voren zitten, maar dat geef je zelf ook al aan. Echt grappig zo een wit paardje in die witte bak ;)

Replay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 18:49

Jeetje, wat ziet ze er goed uit! Ken haar van de stal waar ik voorheen heb gestaan, het scheen geen heel makkelijk paardje te zijn, maar heb er nooit rare dingen van gezien.

Heb je 'oude' topic ook even bekenen, daar had ze nog een echte grasbuik en liep ze nog 'gewoontjes', vind dat ze nu netjes van achteruit komt hoor, dus complimenten.

_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 18:51

Leuk paard! Alleen nog een tip om je niveau in je beginbericht te zetten, anders gaat het op slot ;)

My_star

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 18:59

Heb net ook even naar je vorige topic gekeken, en er is echt wel vooruitgang te zien, erg knap! Wat me wel opvalt, is dat ie op elke foto net een wending doorloopt en geen enkele keer gewoon rechtdoor gaat. Het kan natuurlijk toeval zijn dat er telkens net dan een foto getrokken werd, maar het zou ook kunnen dat je misschien niet vaak recht stelt... Maar da's dus giswerk van hier achter de pc ;). Aan je houding kan nog wel wat gesleuteld worden, iets minder sterk naar achteren hellen en mooi recht voor je kijken, zoals de anderen al aangaven. Wat me ook op valt, is dat je linkerarm elke keer een knik heeft. Probeer die mooi in het verlengde van je teugel te houden!

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:00

Is dit niet bij laseur op het terrein ?

Naadiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:50

leuk paardje!
ik zie heel erg verbetering! ik vind dat het paard hier ook meer vanzelf nageeft.
je houdt hier je handen ook hoger, alleen op een foto had je nog piano handen maar dat is het enige ;)
verder commentaar heb je zelf al gegeven

pria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 19:51

@ replay: nee ze is niet echt makkelijk! zal ze ook nooit worden maar goed we gaan gewoon door het komt vast wel een x goed :P

@ my_star: ik zie het nu ook ja haha is denk ik puur toeval :)
en ik heb me linkerarm 2 keer gebroken gehad en nog altijd last van vandaar dat ik daar niet heel veel aan kan doen!

@ ArabicQueen: klopt ik heb daar 2 maanden gestaan we zijn intussen naar belgie verhuist :)

verder bedankt voor het commentaar!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:15

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.