Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chaneltjee schreef:Ja ik vind het ook weer zo wat om het tegen de eigenaar te zeggen, want dan is zij die pony wss kwijt. En dat kan ík als buitenstaander toch niet maken?
Chaneltjee schreef:Laatst zat er een meisje op haar pony, en die pony loopt bijna nooit door als hij moet poepen.
Meestal gaf ze dan een schop of een tik op de kont, maar wat ze nú deed...
Het paard stopte dus, en ze slaat hem zo tussen zijn oren met de zweep!
Sorry, maar dit is toch sowieso géén goede bestraffing? Het paard flipte helemaal en begon als een gek rond te rennen, en kwam ook omhoog met de voorbenen. Ogen helemaal groot, en ze mocht ook niet meer aan zijn hoofd komen, zó bang was ie geworden!
Ik zei er natuurlijk meteen wat van en toen kreeg ik te horen dat ie gewoon moet luisteren en dat het helemaal niet pijn doet bij een paard om tussen zijn oren te slaan. Maar dit is toch een heel gevoelige plek?
Nouja, mijn vraag dus: Vinden jullie dit een goede bestraffing voor een poepend paard dat niet doorloopt of niet?
*Edit; Dit wilde ik eigenlijk niet zeggen, maar diegene heeft toch geen Bokt.
Cosmo is mijn verzorgpony en ik doe het samen met dat meisje die dat paard sloeg en dat is dus Cosmo.. Ik moest echt tot 10 tellen want ik had dat kind bijna van mijn pony afgerukt en haar geslagen. Maar ik kan het toch niet maken om dat tegen de eigenaar te zeggen? Want dan lijk ik net zo een klikspaan die Cosmo voor zichzelf wilt..
Abeltje77 schreef:Chaneltjee schreef:Laatst zat er een meisje op haar pony, en die pony loopt bijna nooit door als hij moet poepen.
Meestal gaf ze dan een schop of een tik op de kont, maar wat ze nú deed...
Het paard stopte dus, en ze slaat hem zo tussen zijn oren met de zweep!
Sorry, maar dit is toch sowieso géén goede bestraffing? Het paard flipte helemaal en begon als een gek rond te rennen, en kwam ook omhoog met de voorbenen. Ogen helemaal groot, en ze mocht ook niet meer aan zijn hoofd komen, zó bang was ie geworden!
Ik zei er natuurlijk meteen wat van en toen kreeg ik te horen dat ie gewoon moet luisteren en dat het helemaal niet pijn doet bij een paard om tussen zijn oren te slaan. Maar dit is toch een heel gevoelige plek?
Nouja, mijn vraag dus: Vinden jullie dit een goede bestraffing voor een poepend paard dat niet doorloopt of niet?
*Edit; Dit wilde ik eigenlijk niet zeggen, maar diegene heeft toch geen Bokt.
Cosmo is mijn verzorgpony en ik doe het samen met dat meisje die dat paard sloeg en dat is dus Cosmo.. Ik moest echt tot 10 tellen want ik had dat kind bijna van mijn pony afgerukt en haar geslagen. Maar ik kan het toch niet maken om dat tegen de eigenaar te zeggen? Want dan lijk ik net zo een klikspaan die Cosmo voor zichzelf wilt..
Ik vind dat je het zelfs een beetje verplícht bent dit tegen de eigenaar te zeggen. Die gaat ervan uit dat zijn paardje in goede handen is bij jullie, en als dat niet zo is heeft hij het recht dit te weten. Al doe je het anoniem.
dus haar eraf rukken heeft geen zin._Miistral_ schreef:omdat die moet poepen vind ik een beetje onodig, alsof zij zelf staat en loopt als ze moet poepen/plassen komop he