van t weekend echt een top weekend gehad!
We hadden concours op stal en het weer was helemaal top.
Uriël en ik deden natuurlijk ook mee

Zaterdag hebben we groentjes gesprongen, was de tweede keer dat we buiten groentjes
hebben gesprongen. Met losrijden was ze echt aan het stieren, maar toen we in de ring kwamen
was ze top! Ze trok echt super op de hindernissen aan en alleen bij de eerste hindernis was er wat twijfel.
Uiteindelijk alleen 1 balkje op de eerste hindernis, wat mijn eigen schuld was, reed dr niet genoeg aan.
Tussen de hindernissen door was ze nog een beetje lastig te houden, en ik moet meer op mn billen gaan zitten

Zondag hebben we gedressuurd, nog steeds trouw in de B

Ook hier was ze met losrijden aan het stieren, ze kreeg door dat ze in dr eigen wei was, en wilde natuurlijk flink
aan de cross gaan. Het stieren duurde gelukkig niet zo lang, dus daarna lekker los kunnen rijden.
Eerste proef was braaf, maar wel netjes. We kregen het commentaar dat we wat meer impuls moesten rijden
en dat uriël wat scherper op de hulpen moest. Dus voor de tweede proef nog even wakker gemaakt.
Tweede proef was actiever, maar van mijn kant wel slordiger.
Na de tweede proef kwam ik de jury van de eerste proef nog tegen, hij zei nog dat ik een mooie merrie had
en of ik dr niet wilde verkopen, vond het wel tof dat ie dr wilde kopen. Maar Uriël blijft mooi

Uiteindelijk 185 punten voor de eerste proef, waarmee we ook 3e waren en voor de tweede proef verdiende 177.
Genoeg gepraat, hier de foto's!
Commentaar mag uiteraard, daar worden we alleen maar wijzer van

Springen:
hindernis 1, niet voor paard uitspringen

hindernis 2

hindernis 5

hindernis 6a

na hindernis 6b, moet op mn billen zitten

hindernis 9

Eerste proef:

hier mag ze er wat meer doorheen

iets op de voorhand