Ik rijdt met dit paard voornamelijk dressuur , dit op B-L niveau. Die moeilijke dingetjes zoals wijken enzo lukken niet te best.
Over de dag zelf: Bij het inrijden voor de eerste proef ging hij heel goed! Hij liet zich goed. Ook tijdens de proef had ik fijn gevoel ondanks de fouten. Hij stond niet vierkant bij het halthouden. De eerste middengalop was ik hem beetje kwijt en liep hij over zn schouder en dan mn tweede middengalop heb ik wat voorzichtiger gereden waardoor er dan niet echt verschil was. En nog een hoop dingen
. Maar toch fijn gevoel in die proef
.Uiteindelijk had ik 64.33 % in deze proef waar ik heel tevreden mee ben! Ik was uiteindelijk 6des.
De andere proef ging minder goed. Hij was al wa moe en niet meer zo aan het luisteren. Hij kwam te diep en niet meer aan mn been. Waardoor opnieuw de middengalop en middendraf niet goed waren. In deze proef had ik 54.66%, een heel stuk minder dan de andere proef. Ik vind zelf dat dit net ietsje ondergepunt is. In deze proef zat ik net in de helft van het aantal deelnemers.
Hier de foto's, deze zijn enkel uit de tweede proef!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

. Ze zat idd in de weg. Ik had mn dot te hoog gemaakt die helemaal los kwam
.
!.
. En dat verbeterd helaas niet met dat zadel.