Lotje is een Lambada x Lagos merrie uit 2002, dus 7 jaar oud nu. Ik heb haar sinds november en we hebben hiervoor 2 onderlinge dressuurwedstrijdjes gereden. Ik heb haar gekocht om ook officieel te kunnen springen en daar wat verder mee te komen.
'T was haar de eerste keer op wedstrijd, voor mij de 3e dus 't was allemaal nog even wennen.
Punten waar aan gewerkt (moet) worden:
Constate aanleuning
Balans
Mijn houding, ik zit snel te ver naar voren en ik heb de beroemde pianohandjes. Ook leiden mijn tenen af en toe een eigen leven, meestal ben ik dan iets te veel met haar bezig en te weinig met mezelf 
Niveau is dus B
Ze is heel erg kijkerig op vreemd terrein, dus er was flink wat spanning, wat op sommige momenten een stuk minder werd en op sommige momenten juist weer heel erg werd. Toen ik de ring kon verkennen omdat de hury nog even bezig was, was op een gegeven moment heel fijn ontspannen, maar zodra je dan oefeningen gaat doen komt er toch weer een boel spanning bij kijken. (mede omdat ik dan ook weer wat meer gespannen ben, heb mijn zenuwen wel ontslagen, maar ze waren af en toe toch hardnekkig
)Komen de foto's: geef zelf even geen commentaar, wil graag weten wat jullie zien, en geloof me, dat is veeeeel

inrijterrein

Proef:
middendraf:

Klaar!

Commentaar: graag!, maar hou het netjes en vriendelijk!

Mijn teugels heb ik idd vaak te lang, maar omdat ik haar zo wel rustig kon rijden met haar hoofd en meer ontspannen, heb ik op wedstrijd mar even zo gelaten. Zal er thuis iig aan denken!