Galypso is een 5 jarige hengst en hij gaat in September naar de hengstenkeuring.
De 2 jaar dat hij onder het zadel is, is er weinig met hem gedaan, enkel buitenritten en af en toe is hij gebruikt voor lessen, maar niet veel. Afgelopen winter is hij alleen in de stapmolen geweest en verder is hij niet onder het zadel geweest.
Ik had voor ik hierheen ging (in februari) had ik een jaar niet gereden, dus het was weer even wennen voor mij.
Maar ons niveau zal dus B zijn.
Mijn doel met hem is om hem lekker te laten ontspannen en vooral spiertjes te kweken, zodat hij mooie gespierd is voor de keuring. De rechtergalop is een groot probleem voor hem, ik kan hem niet rechts laten aanspringen, alles geprobeerd, instructrice erbij, andere stagiaires erbij, maar het lukt nog steeds niet.... Maar er zijn toch geen galop foto's bij

Nu ik de foto's zie, lijken mijn beugels erg kort, maar voor mijn gevoel zijn ze wel lang, maar ik krijg mijn bovenbeen, zeg maar niet meer verticaler dan dit, omdat Galypso vrij breed is.... Heeft iemand hier misschien tips voor?
Verder heb ik kapstokjes en ik moet mn hakken meer uitdrukken.
Ik zou graag tips willen!!
Hij loopt hier wel lekker ontspannen

draf, mijn benen

Ik val een beetje naar voren en weer mn benen....

Voor je blijven kijken!

En een kort filmpje

Bedankt voor het kijken en laat alsjeblieft wat tips voor me achter!
Leuk beestje.