Daar zijn we weer! Zoals beloofd zou ik deze vrijdag nieuwe rijfoto's hebben en die heb ik dus die kom ik aan jullie laten zien.
De link van het vorige topic vind je hier: [RT-HAW] 6-jarige Ayla (RH Pajkovski x Ismar) @ work
Ayla is pas 7 jaar worden dus het wordt al een echt dametje!
Ik rijd met haar op B niveau, en we rijden nog geen wedstrijden. Misschien in de toekomst wel en dan wordt ons niveau ook hopelijk hoger.
Woensdag had ik Ayla ookal gereden en toen vond ik haar erg fijn lopen! Vandaag ging het helaas wat minder.
Hieronder ook nog even een foto van woensdag:

En dat is zo leuk want vandaag kwam juist iemand langs om foto's te maken maar goed. Je kunt niet alles hebben.
De problemen waar ik tegen aanloop heeft toch wel te maken met de nagevelijkheid van Ayla.
Ik vind het moeilijk om haar constant op 1 plek te houden zeg maar. Als iemand daar tips voor heeft graag!
Voor de rest had ze weer erg veel energie waardoor ze met rijden best heet en pittig wordt en gaat lopen stieren.
Maar de dag ervoor had ze niet gelopen, omdat ze toen een rustdag had dus vandaar de hoeveelheid energie.
En bij het veruimen in draf moet ik er op letten dat ik mijn handen hoger plaats en Ayla niet uit elkaar moet laten vallen.
Dus dat ik haar wat ronder hou van voren als we de draf gaan veruimen.
Voor de rest ging het wel oke, maar was niet echt tevreden. Maar woensdag ging het erg goed dus dat was weer een troost.
Waar ik zelf nog op moet letten is:
Tenen naar binnen
Handen dragen en dichter bij elkaar
Rechtop zitten en schouders dragen
Naar voren blijven kijken
En mijn benen niet afsteken
Manon_S hier op bokt heeft deze gave foto's gemaakt, heel erg bedankt nog meis. Ik vind ze super

Maar genoeg gepraat, jullie weten vast wel genoeg bij het zien van de foto's! Wees een beetje lief voor ons!

Groetjes Melissa & Ayla.
.
.
Je moet natuurlijk nog steeds wel een beetje letten op je schouders en let er ook op dat je tenen naar binnen blijven wijzen. (Kan ik zelf ook niet, dus weet hoe moeilijk dat is.) Maar komt helemaal goed met jullie.