Ginger NRPSKampioenschap Z dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xEva

Ginger NRPSKampioenschap Z dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 07:48

Hoooi,

Ik vond het barslecht gaan zeker de eerste proef de tweede ging al beter, haha maar ik had 206 en 199 en dat maakt de teller op Z1+7! :D

Ginger
Nrps
16 Jaar
Merrie
C pony 136,5
de foto's:

Super Foto, fijn stelling vragen en losmaken zodat ik haar daarna kan laten vallen:)
Afbeelding
Weer Proberen iets te laten vallen. Ze heeft hier lekkere beentjes(L)
Afbeelding
Beetje tempowisselingen, hier ging ik een stukje verruimen
Afbeelding
FIjn galopje!
Afbeelding
Beetje terug veramelen voor de contra en daarna eenvoudige wissel:P
Afbeelding
Op het rechte stuk een beetje rechter stelling vragen. Hierna deed ze d'r hoofd omhoog en staakte ze.
Afbeelding
Hier loopt ze zeer fijn!:)
Afbeelding
Hier loopt ze ook wel lekker
Afbeelding
Hier deden we schouderbinnenwaarts. Ik weet dat íe veel te schuin is en dat ze naar buitenkijkt. Waarom ik deze foto plaats? D'r beenwerk is geweldig!(L)
Afbeelding
Fijn moment
Afbeelding
Middendraf, let niet op me houding, het is niet uittezitten:P
Afbeelding
Haha, myface |:-| Erg leuke foto vind ik dit!
Afbeelding
Mooiste stapfototje!
Afbeelding
En voor de afsluiting!-adore- Mooi vierkant in de ring voor het achterwaarts gaan.
Afbeelding

Mooi Ponytje toch? Ze staat trouwens bijna tekoop voor de mensen die intresse hebben.

miekske

Re: Ginger NRPSKampioenschap Z dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:52

Das echt een leuke pony!!

Ziet er ook heel netjes uit..
veel succes nog verder en met de verkoop ;)

talish

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:55

Een hele mooie pony! Ziet er netjes uit hoor.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:51

Wat een mooie pony! veel succes met de verkoop :j

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:58

Ziet er netjes uit.
En ben je lid van de blauw gele vendel? Pony is toch van Mandy S. geweest?
Zo onwijs lang heb je hem toch nog niet? Nu al in de verkoop? waarom dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:20

Prachtig dier en het ziet er netjes uit inderdaad :) . Op een aantal foto's zit je wel lichtjes naar voren en je lijkt je schouders niet helemaal op gelijke hoogte te hebben, je linkerschouder lijkt steeds iets lager dan de rechter te zijn. Misschien kun je er op letten :) . Ga verder zo door, ziet er super uit!

MarloesD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 17:35

Ik heb je laatst nog zien rijden op de Rotterdamsche Manege, 10 mei, vind het een erg gaaf beestje! Inderdaad je zit, maar de rest eigenlijk niet. Succes met de verkoop! ;)

xEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 18:15

MarloesDijs schreef:
Ik heb je laatst nog zien rijden op de Rotterdamsche Manege, 10 mei, vind het een erg gaaf beestje! Inderdaad je zit, maar de rest eigenlijk niet. Succes met de verkoop! ;)

Ja daar rijdt ik inderdaad vaak:P Het is daar namelijk fijn starten. Ja mijn zit is erg, maar Ginger zit ook niet geweldig lekker en mijn zadel al helemaal niet. We werken er heel hard aan haha maar het gaat jammergenoeg niet zo snel dat alles gelijk geweldig is:P

@ M_Vainqueur

Ze is daar inderdaad van geweest. Ik word gewoon te groot voor haar en ze is al 16. Ik wil ook graag over naar een paard en dan kunnen we Ginger helaas niet houden omdat we ook nog een shetlander hebben die wel z'n hele leven blijft. En ik ben gewoon te groot geworden jammergenoeg anders had ze zeker gebleven!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:52

Leuke pony.
Ik zat al de hele tijd op de foto's te kijken dat ik iets vreemds zag, maar dat was het bontje achter haar oren. Die geeft een beetje een vertekend beeld!

Maar inderdaad je zit, je kunt zien dat je niet lekker zit. Misschien beginnen met je schouders naar achter te houden en naar voren te kijken, dat kan al wat helpen.

Succes verder met de verkoop.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 15:45

Ik vind je binnenhand op vrij veel foto's érg streng en onrustig... Probeer je handen meer rechtop te houden en je ellebogen netjes aan je lichaam te houden.
Ze toont trouwens wel veel groter dan een Cpony, leuk :)

Desiree1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 16:00

Supermooi paardje, alleen vind ik idd ook je binnenhand te streng, probeer daar op te letten ;)

vilouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 17:45

Knappe ginger!!

Ze mag wat meer op het achterbeen voor het Z1 in draf nu :)

verder helemaal goed!

geffeliciteerd met je punten! je vliegt er echt doorheen!

xEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 06:45

vilouma schreef:
Knappe ginger!!

Ze mag wat meer op het achterbeen voor het Z1 in draf nu :)

verder helemaal goed!

geffeliciteerd met je punten! je vliegt er echt doorheen!

In de training loopt ze super op het achterbeen.. Maar ze was deze proef erg gespannen.. Waardoor ik de controle een beetje verloor en haar draf veel minder werd.

@Heino

Ik heb geen strenge binnenhand maar ik kan mijn (Rechter)teugel(s) niet goed vast houden, mijn linker wel beter maar mijn rechter wordt steeds te lang. Ik wil ze dan wel korter pakken maar dan wordt het onrustig.. Maar een strenge hand heb ik alleen op de schouderbinnenwaarts foto. Haha :P

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 06:57

Leuke pony!

Over het algemeen op de foto's vindt ik haar wat laag ingesteld. Sommige foto's heb je haar wel mooi hoog hoor. Verder duikt ze af en toe wat diep. En ook ik vindt dat ze wat meer op achter mag voor de Z!

Verder zou ik zeker nog aan je eigen houding gaan sleutelen!
Je zit soms wat voor over. En je schouders zo naar achter trekken in de sbw is niet echt mooi!

Jammer dat je er al weer uitgroeit. Maar veel succes met de verkoop. En met je toekomstige nieuwe paard!

xEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 07:33

ponyparadijs schreef:
Leuke pony!

Over het algemeen op de foto's vindt ik haar wat laag ingesteld. Sommige foto's heb je haar wel mooi hoog hoor. Verder duikt ze af en toe wat diep. En ook ik vindt dat ze wat meer op achter mag voor de Z!

Verder zou ik zeker nog aan je eigen houding gaan sleutelen!
Je zit soms wat voor over. En je schouders zo naar achter trekken in de sbw is niet echt mooi!

Jammer dat je er al weer uitgroeit. Maar veel succes met de verkoop. En met je toekomstige nieuwe paard!

Laag instellen doe ik bewust. Het was nog inrijden en dan kan ze goed rekken en strekken wat ze uiteindelijk het moeilijkst vind. Hoog is voor haar makkelijker dan laag. Maar als ik haar in het begin niet rek en strek heeft ze een valse knik:P

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 08:02

Ik kan aan de hand van jou foto's niet zien of je daar aan het inrijden bent of in de proef zit!
Voor het inrijden vindt ik het heel goed hoor dat je haar laag in steld. Maar dan heb je weinig foto's van je proefjes denk ik!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 08:04

Nog even beter gekeken. En wel geteld 1 foto van het proefje gezien. En daar vindt ik haar te diep gaan.
Maar dat verklaard dan wel dat je haar op het meerendeel van de foto's zo laag hebt!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:15

Ik heb jou nog zien rijden. :) M'n ma staat op de achtergrond op de laatste foto, met de paarse jas. :P

Ik vond het er enorm gespannen uitzien, maar aangezien je dat zelf ook vind ga ik er niet verder op in.

Succes met de verkoop!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 14:09

Mag je bij de pony's wel met bandages in de proef rijden?
En op de laatste foto zijn de bandages weg?
Edit: ik zie later pas dat je op 1 foto na alleen maar losrijfoto's hebt... Titel is dan een beetje verwarrend :p

Verder op zich netjes allemaal, je zit alleen wat ver voorover soms en je kijkt wat vaak naar beneden ipv naar voren ;)

xEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 15:40

_Tamara schreef:
Ik heb jou nog zien rijden. :) M'n ma staat op de achtergrond op de laatste foto, met de paarse jas. :P

Ik vond het er enorm gespannen uitzien, maar aangezien je dat zelf ook vind ga ik er niet verder op in.

Succes met de verkoop!

Het was ook heel gespannen. Ik heb in een jaar tijd niet meer zo slecht gereden. En we startten eerst ook verkeerd omdat de bordjes verdraaid waren wat dus ook weer voor spanning zorgde.. Ik heb jou misschien ook wel gezien haha:P

lonni_kirby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 15:52

mooie pony succes met de verkoop

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:06

xEva schreef:
_Tamara schreef:

Succes met de verkoop!

Het was ook heel gespannen. Ik heb in een jaar tijd niet meer zo slecht gereden. En we startten eerst ook verkeerd omdat de bordjes verdraaid waren wat dus ook weer voor spanning zorgde.. Ik heb jou misschien ook wel gezien haha:P

Da's wel irritant ja :P Ik had nummer 67!

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:07

leuke pony :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:32

Dit is HAW hè... voor hier zo een slotje op komt ;)