Leuk dat je even in mijn topic komt kijken! De eerste keer voor ons op Bokt! Chica is 13 jaar oud en ik rijd haar nu al zo'n 10 jaar. De laatste tijd zijn we druk aan het trainen voor onze eerste wedstrijden, want na veel twijfelen heb ik toch de stap genomen om met mijn pony tussen de paarden te starten.
De punten waar we vooral aan werken is mijn houding en dan vooral mijn beenligging en het meer achterover zitten en de ontspanning bij Chica. Chica wil namelijk nogal eens snel de neus eruit drukken en begint dan te racen. Ook wil ik haar flitsender maken aan het been, want soms is ze nog wel eens sloom aan het been.
Afgelopen weekend hebben we onze eerste wedstrijd gereden.
Hierbij hebben we wat foto's gemaakt, die ik met jullie wilde delen! Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Doordat ze erg druk was tijdens het inrijden heb ik haar niet echt naar beneden kunnen rijden en heb ik haar direct opgepakt. 
Met inrijden. Hier mag ze nog iets meer naar beneden komen en ik moet mijn benen iets minder naar voren steken.

Nu loopt ze al iets ronder.

Hier zou ze de achterhand iets meer mogen gebruiken, verder loopt ze hier netjes.

Even wachten!

Heb mijn teugels hier veel te lang, lijkt net alsof ik hang aan de teugels.

Mooi opgericht

Dit vind ik een mooie foto, loopt ze mooi rustig. Alleen ik moet iets naar achter zitten.

Galopje. Jammer van de onscherpe foto.

En de laatste foto!
Tips en commentaar zijn welkom, maar houd het redelijk!