had al een deel hier op bokt staan
[ITP] desje loopt weer helemaal goed&mn nieuwe piercing
[ITP] Quentin&Destiny in de wei(en beetje Desire)
maar hier nogwat andere foto's
onze hertjes!die zijn zo schattig!!
onze jongste hond, Samra, zit achter de hertjes aan, dat doet kevin, de andere hond, ook vaak, maar ze vallen ze nooit echt aan hoor!
hier zit samra achter een hertje aan en staat Desire(van ons mam) er bij te kijken, normaal staan de paarden gewoon in de wei en is het hek va de bak open, maar omdat ik foto's ging maken had ik alle3 de paardjes ff in de bak gezet omdat ze anders te veel ruimte hebben en ik er steeds achteraan moest lopen om foto's te kunnen malken!
onze kippetjes! onze haan was pas geleden doodgegaan en toen ivm de vogelpest alle beesten hun hok inmoesten was er 1 haan bij de buren ontsnapt en naar ons toegegaan, die hebben we nu dus nogsteeds!
en dit is Desire, we hebben haar bijna 2 jaar en ze is alweer 18 jaartjes oud!ze is een chagerijn naar de andere 2 paarden, maar als ze alleen met desje of alleen met Quentin in de wei staat gaat het perfect, maar zijn ze met zn 3en dan voelt ze zich denk ik buitengesloten omdat dat 2 vriendjes zijn en dan gaat ze lopen klieren, maar met het rijden is het een echte goedzak, heeft nog nooit gebokt of wat dan ook! ze is nu alleen wel een beetje heel dik!
en nog een foto voor ik haar deken af had gedaan, en achter haar nog een stukje van Quentin
hier zit Samra achter Kevin aan die van schrik niet weet hoe snel ie weg moet zijn!
en als laatste nog een actiefoto van Samra!