De foto's van mijn tp Syl.

(rechtop blijven zitten)

(mooi peerd )

uitgestrekte galop (niet zo duwen )

(tè serieus)

en zijn knappe koppie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Frenka schreef:Je hebt inderdaad een 'mooi peerd'
Is er een bepaalde reden dat je zonder frontriem rijd of vind je dit gewoon mooier?
Meeste commentaar geef jezelf al, probeer alleen niet naar achter te gaan hangen bij het strekken en denk aan je handjes!
smeetjoew schreef:Jullie zijn een fijne combinatie. Punten van kritiek ben je je zelf ook bewust van, dus heb eigenlijk niet veel extra's te melden.
Mag ik vragen waarom je gediskwalificeerd bent als het toegestaan is zonder frontriem te rijden? Want in dat geval zat de jury fout en zou je hem of haar daarop mogen wijzen lijkt me. Want de diskwalificatie is natuurlijk zonde.
smeetjoew schreef:Je hoort als ruiter de reglementen te kennen, maar als jury al helemáál. Echt uitzonderlijk slecht dat jij een discussie met de jury moest gaan voeren over het wel of niet toegestaan zijnde van het niet dragen van een frontriem....
En dan heeft dat ook nog een negatieve uitwerking op je volgende proef.
Probeer toch iets subtieler te zijn in je hulpen.monia schreef:Hele mooie foto's!
Als ik nog eens iemand hoor beweren dat paardrijden geen echte sport is, stuur ik hem door naar jouw foto's. Je gezicht spreekt boekdelenProbeer toch iets subtieler te zijn in je hulpen.
Veel succes op de volgende wedstrijd! Hopelijk kan je daar echt tonen wat jullie in jullie mars hebben.
)crossmonster schreef:Je hebt m al heel aardig op orde voor het M1 hoor, ziet er netjes uit.
Na zo'n discussie zou ik ook niet lekker meer erin zitten,en snap ik dat je hulpen rommelig zijn.
Je geeft zelf al aan dat je idd erg duwt in galop.
Ook opletten dat je niet teveel in je schouders gaat hangen en dat ie bij de middendraf in tact blijft lopen (nu slechts een been aan de grond = tactfout)
Ik vind jullie een spetterende combi om te zien.
Ik zou om verder gezeik te voorkomen (want geheid dat je gezeik krijgt vanwege ontbreken frontriem) gewoon alleen op de concoursen met een frontriem starten, en thuis zonder.
Dan moet het toch wel meevallen met het kaal worden?
Moet eerlijk zeggen dat ik het zo ook een vreemd gezicht vind.