Mijn priveles op Desteney.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nozidia

Mijn priveles op Desteney.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 20:48

Hoi!

1x per week heb ik priveles op Desteney (Manege de Grensstreek) ik krijg dan les van Sigi Schmidt ik ben erg tevreden want ik heb in zo`n korte tijd enorm veel geleerd en ik vind zelf dat ik veel vooruitgang heb.

Opmerkingen over zadel/hoofdstel etc. kan ik niks aandoen aangezien het niet mijn paard is.

Ik rijd dus ongeveer nu maar een halfjaartje (erg kort dus!) Houd er dus een beetje rekening mee! :o
Mijn houding is nog niet wat het moet zijn.

Owja het kan zijn dat je mij nog herkent uit [RIJ-ITP) een tijdje geleden. Maar ik zou graag nog wat nuttige tips etc. willen dus vandaar dat ik hem op [HAW] plaats.

Excuses voor de slechte kwaliteit ik krijg het filmpje hier niet op dus vandaar dat ik printscreen's heb gemaakt.

Geconcentreerd koppie!
Afbeelding

Proberen om een pasje te wijken:
Afbeelding

Ik heb helaas alleen deze foto van rechterhand omdat die andere foto's nog slechter waren van beeld.
Afbeelding

Middendrafje proberen:
Afbeelding

Drafje:
Afbeelding

Let niet op mijn hoofd. :+
Afbeelding

Afbeelding

Mijn handen! grr.
Afbeelding

Afbeelding

Braaaaf paard.
Afbeelding

mvs

Re: Mijn priveles op Desteney.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:49

voor een halfjaar rijden ziet het er super goed uit! probeer wel je handen iets meer naast elkaar en vooral dichter bij elkaar te houden

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 20:51

Dankjewel!

Ja mijn handen ik weet het.. ;)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:54

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.