nu vertelde ik dit de eigenaar dat hij rechtsom niet echt heel lekker liep en dat ook niet zo graag deed. Nu schijnt dat hij op de renbaan daar lang geleden een blessure aan heeft gehad.. hij is nu gewoon weer rijbaar en al
alleen niet meer geschikt voor de renbaan. Enige dat hij er aan over gehouden heeft is dat hij niet graag rechtsom loopt (bochten dus en voltes) al is het in stap. Hij leek geen pijn te hebben. het is ook jaren terug en de dokter zegt ook dat hij geen pijn meer heeft enc (is mij vertelt) moet ik het nu langzaam opbouwen hem ook weer sterker rechtsom te krijgen? of lijkt jullie dit niet verstandig. bedoel er is vaker mee gereden maar hun rijden ze niet omdat hij veel te pittig is voor hun. Dus dit is mijn taak dalijk.maar goed ik denk voor de zekerheid even jullie mening..
weer rechtsom oefenen? (al is het maar kort en steeds iets langer als het goed gaat?)
PS: ik weet ook niet meer over hem als wat ik zie en mij verteld is
alles wat hier nu staat.. hij loopt ook niet mak ofzo! alleen hij wil gewoon liever niet rechtsom, al doet hij het wel als ik het vraag.alvast bedankt
hij heeft op de renbaan gelopen en weet ff niet of dat nu rechts of linksom is... maar hij deed er dus ook nooit moeilijk over schijnbaar.. pas NA de blesure deed hij dr moeilijk over...toen heeft de dokter gekeken ook of hij nog rijbaar was.. na een tijdje was hij geheel genezen gewoon als rijpaard te gebruiken alleen geen renbaan meer. hij zou nergens last van hebben maar miss heeft hij idd gewoon al die tijd het ontlast door andersom te rijden wil hij gewoon niet graag meer anderom en is dan ook sterker aan de andere kant