gribaldi M2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moonprayer

gribaldi M2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 21:06

hai hai,
eerste keer weer op buitenwedstrijd.
is altijd even wennen.
ik reed hem wat te braaf, geen winstpuntjes daarom.
voor mijn gevoel was het wel winstpunt waardig, maar toen ik later de foto's terug bekeek
en het commentaar naast het boekje legde was ik het er zeker mee eens.
het was het allemaal nét niet ;)

Afbeelding
even scheef kijken in de camera

Afbeelding

Afbeelding

we kregen wind tegen!
Afbeelding

goed vertrokken, maar meteen wat ingekakt.
Afbeelding

Afbeelding

commentaar: Veel te groot ;)
Afbeelding
Afbeelding

en middengalop is altijd een beetje tricky...
zo gaat dat ongeveer, en dan hoop ik dat ik hem zonder storingen terug kan krijgen.
zonder over te springen e.d.

Afbeelding

volgende week gewoon keihard aan het werk in de proef, niet indutten :P

Mellanie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:22

ten eerste: wat heeft Ulysses een mooie voorpluk :~
ten tweede: echt commentaar geven kan ik niet want ik rijd nog lang geen M2 :+
maar het ziet er allemaal wel ontspannen uit vind ik :P

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 21:26

misschien iets te ontspannen ;)
we waren echt een beetje ingedut denk ik :P helemaal geen actie haha. het was ook opeens errug warm toen het zonnetje een beetje doorbrak, het zweet brak hem ook direct uit hihi.

en die voorpluk is geen kwestie geweest van lang laten groeien, dan kan ik wachtten tot st juttemis en pasen op 1 dag vallen :P
Dat was een kwestie van 1uurtje vlechten, resultaat voor een paar maanden :o
vals spelen he 8-)

en ook iemand die geen M2 rijd kan commentaar leveren hoor :)
ook jij ziet of ik mijn tenen naar buiten steek he :D

laat tussen vele 5jes en en 6jes nou wel 2x een 7 hebben gestaan voor houding en zit!
ben er wel blij mee, dat was namelijk altijd wel een 5 of 6!

de impuls daarintegen was deze keer 2x een 5. en terrecht

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:29

Heee daar is het vosje van Gribaldi weer dat zoveel op mijn vosje lijkt! Leuk om te zien, en ik hoop dat ik over niet al te lange tijd ook mijn wedstrijdjes mag gaan rijden, verheug me er zo op als ik deze foto's zie :D

Tja die middengangen zijn bij die van mij ook zo moeilijk: het vertrekken is idd het probleem niet, maar om alles zonder tactfouten en aanleunigsfouten te krijgen is best lastig, en die gangen zijn al zo moeilijk uit te zitten...

Ik denk dat je nog wel wat kan werken aan de aanleuning, die verschilt in bijna alle foto's: soms ietsje te diep, soms weer teveel uit elkaar. En idd, gewoon durven rijden en lekker gaan met die banaan, dan gaat je volgende proef vast spetteren! Ik vind je houding trouwens over het algemeen erg netjes, alleen je handen staan niet altijd even netjes op hun plek, maar verder vind ik het er best leuk uitzien :j
(En persoonlijk zou ik het nog mooier vinden als-ie een knotje in z'n voorpluk zou hebben, komt z'n hoofd mooier uit en staat wat sjieker....;))

bulck

Re: gribaldi M2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:32

hey vlecht volgende keer die voorpluk eens in, vind het bij deze erg slordig, zal vast wel mooi zijn als hij niet ingevlochten is, maar nu maak het een onverzorgd beeld. verder niet veel commentaar je presenteert hem netjes

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:33

Wat een aansprekend koppie zeg! Je ziet alleen duidelijk dat ie die pluk niet gewend is, steeds die oogjes dicht :D

Ik vind de aanleuning niet constant genoeg voor het M, en bij de eerste keertwending ziet er uit alsof hij zijn achterbenen laat staan en niet optilt.

Ik vind vooral je beenhouding erg netjes en stil er uit zien +:)+

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:40

mooi paard ziet er netjes uit!
maar dan toch even een domme vraag :o waarom is ze voorpluk los? hij is wel super mooi hoor :D

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:43

ik hoop niet dat je het erg vind maar ik vind die voorpluk heeelemaal niks. vind het er onverzorgd en rommelig uitzien. maar afgezien daarvan vind ik dat je een mooie houding en zit hebt.
verder idd iets meer met lef rijden. leuk paard!

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:52

criollolover schreef:
ik hoop niet dat je het erg vind maar ik vind die voorpluk heeelemaal niks. vind het er onverzorgd en rommelig uitzien. maar afgezien daarvan vind ik dat je een mooie houding en zit hebt.
verder idd iets meer met lef rijden. leuk paard!

ik denk als die voorpluk uitgepluist is dat die best mooi is! ookal vind in ingevlochten idd mooier

lindake

Re: gribaldi M2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 22:49

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.