http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=376329
Zie hier ook enkele prachtige protret foto's van haar: [ITP] Florinte v. Florestan I als fotomodel

En klaar

En nog creatief momentje van de fotograaf

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Vind jullie echt een heel leuk duo, en jullie gaan ook echt heel goed. Vind dat je Floortje echt heel mooi bij elkaar krijgt gereden, achterhand er heel goed bij hebt en erg mooi krijgt gesloten. 
.
Maar een mooi paardje! 
) Floor loopt echt als een raketje, ik vind vooral de schakelingen naar voor en terug om van de smullen. Wanneer krijgen we eens foto's van Rivaldo onder het zadel?
Voor de rest echt braafste merrie die je je kan voorstellen, maar wel een pismerrie met rijden 
galop1997 schreef:je houdt je handen op de foto`s wel een beetje hoog...

Citaat:Wat betreft mijn handen. Het is zo, als ik mijn handen dichter bij mijn neus heb staan, dat ik er meer controle over heb wat ik ermee doe. Als ik ze lager heb, gaat mijn linkerhand hangen, rechts pak ik vast, binnenhand ga ik mee naar buiten werken over de manen heen en zulke onozele dingen. Als ik mijn handen iets hoger zet, heb ik veel meer controle over wat mijn handen doen, kan ik hele fijne hulpen geven en gaan mijn handen gewoon geen eigen leven leiden.
Maar het klopt wel inderdaad dat ik op mijn binnenhand moet letten