Ginger, - Z1 work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xEva

Ginger, - Z1 work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 09:24

Hoooi!

Ik toon hier Ginger de 16 jarige NRPS. We rijden Z1 hebben 6 winst :D Hier zijn foto's van het afgelopen half jaar :D
Ginger, NRPS, 16 jaar, Merrie

Van Springen, ging ik strekken, Beugels op springmaat.. :+
Afbeelding
Hier reed ik nog M2, maar ik wil deze foto laten zien. Ik had hier namelijk les van Gert van den Hoorn, de 2de x. Ik heb nog nooit zogoed les gekregen, het leek alsof hij haar door en door kon. Hij woont alleen te verweg om daar te kunnen blijven lessen
Afbeelding
Lessen bij Ton de kok. Ze zou hier meer mogen zakken maar ze loopt erg goed.
Afbeelding
Ook bij Ton de Kok lessen
Afbeelding
Haha nog een Keer
Afbeelding
Wedstrijd, best een fijn moment! ;) Het was nog het inrijden.
Afbeelding
Nog een keer inrijden.
Afbeelding

Ik heb nog wel meer foto's maar die zet ik er later wel op.

*D

sharon_quiz

Re: Ginger, - Z1 work

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:43

Leuk paard! Veel foto's zijn te ver weg om goed te zien, maar wat ik zo kan zien vind ik er goed uitzien. Je handen zou je wat hoger mogen dragen, verder mooie plaatjes.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:46

heee wat een bekend terrein die laatste :P
is dit de ginger die ook bij het bgv in de buurt staat? of heb ik nu een totaal verkeerde voor mij?

heb zelf ook op het bgv gereden, en meen het terrein te herkennen.

wat er idd gezegd word, handen mogen iets netter, hoger, verder vind ik hte er hartstikke netjes uitzien!

xEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 09:51

Jolliegirl schreef:
heee wat een bekend terrein die laatste :P
is dit de ginger die ook bij het bgv in de buurt staat? of heb ik nu een totaal verkeerde voor mij?

heb zelf ook op het bgv gereden, en meen het terrein te herkennen.

wat er idd gezegd word, handen mogen iets netter, hoger, verder vind ik hte er hartstikke netjes uitzien!

Het is Ginger die op de BGV staat! haha :D met welk beestje heb je gereden op de BGV?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 11:22

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.