neem even een kijkje,royal dancer@rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

annoesje1

neem even een kijkje,royal dancer@rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 18:51

hoi,
ik ging op royal dancer rijden dat was ons paard is nu inmiddels verkocht maar mag er nog welleens oprijden
van de eigenaar ;-)
hieronder paar fotos

balkjesdraven
Afbeelding

Afbeelding
((eigen commentaar ik kijk naar beneden :P))

Afbeelding
hier een sprongetje , alleen mijn voeten zitten raar

_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 19:24

Ik kan niet veel commentaar geven, want de foto's zijn niet heel duidelijk, en het zijn er niet veel, maar probeer tijdens het springen je tenen meer naar binnen te draaien, zo kan je je paard niet onnodig met de spoor prikken.

Leuk paard!

ikkuhamanda

Re: neem even een kijkje,royal dancer@rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:16

leuk paard..
ik zou idd je voeten meer naar binnen draaien, op die laatste foto is dat goed te zien, maar dat had je zelf ook al gezien. en het naar beneden kijken idd, maar dat doe ik vaak.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:21

Het topic doet niet aan de eisen van de HAW-regels, lees die maar eens goed door ;) heb getemd.
even commentaar
*Tenen naar binnen
*Let op je handen, overeind met de duim naar boven
*Niet naar benden kijken
Je hebt een leuk paardje, jullie komen er nog wel :j

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:44

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast heb je te weinig foto's geplaatst. Je moet minimum 5 foto's plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.