Spriet@ 2e x rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LeonieL

Spriet@ 2e x rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 13:42

Hée!

Ik rijd verder nooit op deze pony. Maar omdat de eigenaren weg waren, en mijn zus moest oppassen op de paarden. Maar tegroot was voor deze pony (snappen jullie het nog :P) Mocht ik rijden.
Nou Natuurlijk wil ik dat wel :D

Dus ik had gister al even een half uurtje gereden, En vandaag mocht ik weer.
Helaas heeft deze pony een hoefziekte die niet meer over zal gaan. Maar als ze goed loopt is 'T een prachtdier om te zien, en om onder je kont te hebben.

Ze staan niet opvolgorde, Want natuurlijk heb ik goed ingestapt.

Afbeelding
Net opgestapt. Natuurlijk wel even poseren samen :D

Afbeelding
génant stamoment.

Afbeelding
Nog een keer in de zelfde hoek:D

Afbeelding
Leuke foto, Maar wat doe ik met m'n teugel? xD

Afbeelding
Ik weet het niet zeker, Maar volgens mij was ik hier aan 'T uitdraven.

Ik heb best wel lang gereden, voor een pony waar NOOIT wat mee gedaan word.
En ik ben ook erg trots op haar :D

O ja, Natuurlijk moet er ook nog een mooie hoofdfoto hier :D
Afbeelding
Sprietjes Koppie

Groetjes Sprietlover

marloesXpaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:14

Het ziet er leuk uit maar ik heb nog een paar tips. Kijk waar je heen gaat, beugels bij de bal van je voet hakken meer uittrappen. Je moet heel arrogant op je paard gaan zitten, dan kijk je vanzelf mooi naar voren :p Ik denk dat je teugels wel iets strakker mogen en bij het uitdraven val je volgensmij een beetje voorover, dat heb ik zelf ook altijd :p

Succes er mee!

LeonieL

Re: Spriet@ 2e x rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 15:05

xD Bedankt voor de tips. Ja m'n beugels viel me ook al op :O! En de waslijntjes ben ik al té vaak opgewezen door de fotograve xD!

Xxx Sprietlover

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 15:14

Ik vind het er goed uit zien, zeker voor een pony waar je nooit op rijdt!
Probeer wel je handen wat meer uit je lichaam te brengen. Mocht je pony nu wat doen, dan kun je geen kant meer op met je handen; je hebt dan niets meer te zeggen.
Je teugels mag je wat mij betreft wel 20cm korter pakken! Wees niet te bang om spanning te nemen; als je goed doordrijft is er niets aan de hand en hoef je ook niet bang te zijn dat je trekt.
Verder mag je proberen om wat meer op je kont te zitten, dan hoef je ook nog zo hard te drijven met je benen, want dat drijf je automatisch met je zit.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt :) Je kunt het allemaal natuurlijk ook proberen op Opa he :)
x. Marjolein

Edit: Lijkt het nou zo, of zit de neusriem heel laag?

lindake

Re: Spriet@ 2e x rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 15:40

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.