Ik rij nu al een tijdje alleen ik loop tegen een probleem aan telkens als ik aan het rijden ben, doet ze haar hoofd weer omhoog! Frida is 6 jaar oud en ik heb haar zelf beleerd . Ik rij verder geen wedstrijden dus nog B niveau. Wat vinden jullie van de foto's?
ziet erop zich fijn uit, maar hou haar actiever van achter, ze loopt nu veel op de voorhand. Veel gaan schakelen....suc6 ermee
piewie
Geplaatst: 09-05-09 11:18
ziet erop zich fijn uit, maar hou haar actiever van achter, ze loopt nu veel op de voorhand. Veel gaan schakelen....suc6 ermee
farpz
Geplaatst: 09-05-09 11:19
aww, wat een schatje! Maar ze loopt volgens mij iets te veel op de voorhand, (heb ik nu ook erg last van nu m'n paardje drachtig is. ) Oh ja, je kijkt wel erg veel naar beneden, en misschien de hakken wat meer omlaag? (A):P Ga je nog wedstrijden met haar rijden?
fjordjes
Geplaatst: 09-05-09 11:20
je topic voldoet niet aan de regels, heb even getemd
Judith_H
Geplaatst: 09-05-09 11:21
Ziet er best goed uit! Leuk paardje. Zou alleen meer je hakken uitdrukken. En verder ga ik mee met het bovenstaande hier beschreven.
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.