ik heb laatst een topic geopend--> [RT-HAW] Bo--> B+2
waarbij ik aardig commentaar heb gehad en ik wilde graag weten wat jullie nu vonden
een groot commentaar was het zadel ik heb een adnere zadeltje er op liggen.( dit zadel zit super lekker voor mij, hij ligt goed op bo maar mijn kont past er nog niet goed in we zijn nog op naar een goedkoop zadeltje aan het zoeken! vidn je het nodig commentaar hier op te geven doe dat;))
Verder ben ik goed om lekker streng met mijn handjes te zijn waarbij bo heel erg op de voorhand kukkelt! Heb vandaag geprobeerd veel activiteit ( véél overgangen)erin te houden maar wel druk op de voorkant. Ik heb een vreemde houding met mijn voeten het is al een stuk beter maar dit moet/Kan nog beter!
ohja, ik heb een stukje zonder beugels gereden voor me zit.
Verder hoop ik dat jullie veel willen commanteren want ik heb daar erg veel aan!
1.Stappen been op de plaats gelijke druk op teugels.

2.stappen hier zie je dus mijn rare voeten steek ze denk ik af en een vreemde draai

http://i722.photobucket.com/albums/ww22 ... 0045.jpg--> aardig rechte tenen voor mijn doen!
3.galop om haar actief te houden doe ik veel stap galop.

4.

5.

6.Inzet wijken

7.

8.

9. Goed actief!

10.

11.Galopje let op me benen..

12.Vind dit wel aardig netjes!

13.

14.

15.Last best!

Bye
! Mij valt het op dat je vaak sterk naar achter gaat hangen in je zadel en iets te sterk wordt in je hand. Je doet heel erg je best, dat is super, maar probeer het nog iets relaxter te doen
. Verplicht jezelf om af en toe eens rondom je te kijken (bomen, wolken, vogeltjes, ...), dan ga je gelijk iets meer ontspannen rijden en beter voelen wat er precies onder je gebeurt. Als je heel erg je best doet, ben je daar zo geconcentreerd mee bezig dat je af en toe wel eens vergeet om te voelen hoe je paard erop reageert