En hóé hé sharon ?
Uhmms.. Waar moet ik beginnen.. ? Ten eerste : Sharon, bedankt voor de foto's weer!
Dit zijn MIJN puntjes ( Ja de mijne, Olivier kan alles al .. Dressuur + springpaard geweest )
* Tenen
* Schouders
* Cap
* Beenligging
* Handen
* Hakken
Olivier en ik rijden geen niveau. Als we normaal rijden, doen we B. Soms iets hoger, want wijken kan hij ook
Alleen ik af en toe nog.We zijn na die grote dip, dat hij ook voornamenlijk op wei heeft gestaan. Vooral bezig met mijn houding. En hoe ik moet zitten, Ik heb daar écht heel veel moeite mee, Want ik focus me er niet echt op. En ik val steeds terug in de oude houding. Nou heeft mijn vriendin mijn aan de longe gezet, en de teugels er af gehaald. Ik was wóést
Ik moest dus alles met mijn zit en benen doen, En dat zag ik helemaal niet zitten . Maar Olivier absoluut wél! Want hij reageerde er heerlijk op! Weer wat geleerd dus.Op sommige foto's zie je dat ik nog bagger zit.. En olivier heerlijk ontspannen. Hoe dan ook.. Hier de foto's

Goed.. zo begonnen we
Eruug slecht dus

Benen zijn beter. Maar niet naar voren vallen

Goed bennie, Je mag los.. Beetje stuntelig.. En beetje onSave voelde ik me. nu De longe er af was.. Maar dat was snel voorbij...

Heerlijk liep die hier
En mijn houding viel ook best mee..
Moeilijk...

Lastig..!

Happy!

Heeeeeel moe..
Hihi
Bedankt voor het kijken, Help je me met mijn houding?