De herkansing, Regine op Nappie..............

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

De herkansing, Regine op Nappie..............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 22:56

Ja ja, ontzettend lief van Regine dat ze Nappie nog een keer wilde rijden voor me Afgelopen donderdag was de vuurdoop. Omdat ik zelf geen kant op kan met mijn rug ben ik overgeleverd aan allerlei mensen die Nappie willen verzorgen. Uiteraard heb ik Lieve Prima die hem uitmest elke dag en een lieve bijrijdster die hem ook heerlijk extra rijd en nu ook dus Regine. Afgelopen donderdag voor het eerst na 5 dagen even bij Nap wezen kijken, op een stoel gezet en ik mocht verder niets doen. Helaas had ik toen geen camera bij me, maar dat was maar goed ook Bloos Nappie was niet echt van plan om zich snel gewonnen te geven en na 5 kwartier ploeteren voor Regine ging ie voor een paar passen nageeflijkheid Frusty
Uiteraard liet Regine zich niet kisten en vandaag ging ze voor de herkansing Tessa weer op eeb stoel geplant ( Frusty ) en Regine Nappie gereden 20 minuten heeft ie geprobeerd of ie haar hetzelfde kon flikken als donderdag maar uiteindelijk zag ie in dat hij toch maar beter mee kon gaan werken.......... dit is het resultaat Knipoog

He he, eindelijk geeft ie het op.............
Afbeelding

Let op mijn nieuwe shabrak Haha! Is een Spaans shabrak wat ik van Prima heb gekregen samen met een nieuw spaanse hoofdstel, omdat hij me zo verschrikkelijk zielig vind met mijn rug Lovers
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ja hoor een net galopje kon meneer er uiteindelijk ook nog van maken, na alle inspanning van Regine.......
Afbeelding

Last but not least.........Nappie met zijn nieuwe hoofdstel Kwijl
Afbeelding

Nou Regine, mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen, echt toppie en onwijs lief dat je hem hebt gereden........

serenta

Berichten: 2276
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 23:02

Echt leuk die foto's en een mooi schabrak lekker apart

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 23:06

Balen dat je niet kunt rijden, gaat dat nog lang duren?? Want ik zag dat jij je ook had op gegeven voor de wedstrijd op lipizzanerdag. Kun je daar dan wel rijden?

Wel leuke foto's, knap dat hij uiteindelijk toch ging luisteren.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 23:09

laurae schreef:
Balen dat je niet kunt rijden, gaat dat nog lang duren?? Want ik zag dat jij je ook had op gegeven voor de wedstrijd op lipizzanerdag. Kun je daar dan wel rijden?


Nou toevallig dat ik vanavond iets hoorde en voelde terugknappen in mijn rug, ik heb dus stille hoop dat het een vooruitgang is aangezien ik ineens een stuk minder pijn heb Maar niet te vroeg juichen.........

Ik hoop dus ook onwijs dat ik voor het volgende weekend weer op de rails zit en dat ik toch mee kan doen. Volgens de Fysio zou het moeten kunnen, maarja Verward We zullen het wel zien, ik heb er wel heel hard voor geoefend voordat ik last van mijn rug kreeg

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 23:36

Jaja die Nap, hij moest er toch aan geloven, maar ik ook Tong uitsteken . Donderdag was hij niet erg lief voor me geweest, hij gaf zich niet gewonnen. Met je hoofd omhoog kun je toch veel meer zien? Verward Ik wilde echter niet opgeven en dacht ik ga er pas af, als ie goed loopt! Inderdaad na 5 kwartier ellende ging meneer naar beneden. Frusty
Vandaag herkansing, maar dit keer had het publiek (Prima en Napoleon) een fototoestel meegenomen, wat me niet zo goed idee leek, want als meneer de Liep vandaag weer in staking ging.... maar het viel mee, want na ong. 20 min ploeteren, kregen Nap en ik echt ruzie in een hoek en toen dacht Nap, nahja vooruit dan maar, omdat je het zo graag wil Haha! Jaaaaaaa super braaf! Schijnheilig en heb ik heerlijk gereden met zn nieuwe sjabrak en zn nieuwe hoofdstel! Wat een plaatje is het he?!
Napoleon, ik vond het een eer op Nap te mogen rijden, voor mij niet erg dat je zo last van je rug had Schijnheilig , want nu kon ik mooi 2 keer!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 23:53

Nap is een lekker ding vind ik Knipoog prachtig shabrakje heb je trouwens

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 00:09

Hartstikke leuke foto's Haha! (niet zielig genoeg voor maanextensies Tong uitsteken ?)
Ik hoop ook dat je snel weer geen last van je rug hebt....
Nap is een stoere kerel Haha! komen aan dit hoofdstel kwastjes? of is dat weer een ander?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-03 00:20

Eh ja, aan dit hoofdstel komen met de wedstrijd nog kwastjes. Ik heb wit/creme met gouden kwastjes voor in de manen en kleine wit/creme kwastjes voor aan het hoofdstel. Het staat wel ontzettend stoer. Als het zover is zal ik er foto's van maken uiteraard Haha!

Kan het niet laten, had nog 1 foto over, deze is zo mooi van z'n hoofd

Afbeelding

Oja en Cloris, dit schijnt een officeel shabrak te zijn waarmee ze in Spanje op de Alta Escuela rijden ( Verward ) als ik het goed heb heet het een Mantilla maar er hoort eigenlijk nog een soort van sjaal voor je zadel te hangen in de zelfde kleur (weet alleen niet meer hoe het heet Verward )

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 00:24

Mooie foto idd... ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet in vol ornaat!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 00:28

napoleon schreef:

Oja en Cloris, dit schijnt een officeel shabrak te zijn waarmee ze in Spanje op de Alta Escuela rijden ( Verward ) als ik het goed heb heet het een Mantilla maar er hoort eigenlijk nog een soort van sjaal voor je zadel te hangen in de zelfde kleur (weet alleen niet meer hoe het heet Verward )


Jaaa ik ken ze, volgens mij zou het ook heeeel leuk op Piep staan, onder mijn Portugesa Haha!
Btw, een Portugees hoofdstel? zo te zien aan de gespjes?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-03 01:11

Ik heb het gekocht als een Spaans hoofdstel maar heel eerlijk gezegd zat ik zelf al te twijfelen wat het nou precies was..... Ach ik ben al tijden weg van dit soort hoofdstellen en eindelijk heb ik er dus 1 gekregen van Prima (de schat) omdat ik zo verschrikkelijk zielig ben met mijn rug

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 02:07

leuk paard hoor en dat hoofdstel is echt leuk!!
Wel stom voor je dan je nu effe niet kan rijden Scheve mond

Belker

Berichten: 15307
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 09:38

Ziet er netjes uit. Woonde ze maar dichterbij he Haha!
Laten we hopen dat je rug nu weer snel goed komt. Wie weet is het teruggesprongen. Doe je nog wel even heel voorzichtig aan?

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 12:00

Ja... woonde ik maar dichterbij... dat zou onze plannen voor pas de deux ook makkelijker maken! En kan ik vaker ff kusjes aan Nap komen geven. Nu word het toch echt een weekendrelatie Haha! .

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 16:44

Ziet er netjes uit Regine. Zo wordt het wel druk he. Twee paardjes op stal en een bijrijd-paardje.
Maar wel allemaal Lipi's.

mirkipJarig

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 16:47

echt een leuk beessie!! en een leuk sjabrak jaa!