Afgelopen donderdag was de vuurdoop. Omdat ik zelf geen kant op kan met mijn rug ben ik overgeleverd aan allerlei mensen die Nappie willen verzorgen. Uiteraard heb ik Lieve Prima die hem uitmest elke dag en een lieve bijrijdster die hem ook heerlijk extra rijd en nu ook dus Regine. Afgelopen donderdag voor het eerst na 5 dagen even bij Nap wezen kijken, op een stoel gezet en ik mocht verder niets doen. Helaas had ik toen geen camera bij me, maar dat was maar goed ook
Nappie was niet echt van plan om zich snel gewonnen te geven en na 5 kwartier ploeteren voor Regine ging ie voor een paar passen nageeflijkheid
Uiteraard liet Regine zich niet kisten en vandaag ging ze voor de herkansing
Tessa weer op eeb stoel geplant (
) en Regine Nappie gereden 20 minuten heeft ie geprobeerd of ie haar hetzelfde kon flikken als donderdag maar uiteindelijk zag ie in dat hij toch maar beter mee kon gaan werken.......... dit is het resultaat
He he, eindelijk geeft ie het op.............

Let op mijn nieuwe shabrak
Is een Spaans shabrak wat ik van Prima heb gekregen samen met een nieuw spaanse hoofdstel, omdat hij me zo verschrikkelijk zielig vind met mijn rug

En ja hoor een net galopje kon meneer er uiteindelijk ook nog van maken, na alle inspanning van Regine.......

Last but not least.........Nappie met zijn nieuwe hoofdstel

Nou Regine, mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen, echt toppie
en onwijs lief dat je hem hebt gereden........
We zullen het wel zien, ik heb er wel heel hard voor geoefend voordat ik last van mijn rug kreeg
. Donderdag was hij niet erg lief voor me geweest, hij gaf zich niet gewonnen. Met je hoofd omhoog kun je toch veel meer zien?
maar het viel mee, want na ong. 20 min ploeteren, kregen Nap en ik echt ruzie in een hoek en toen dacht Nap, nahja vooruit dan maar, omdat je het zo graag wil
en heb ik heerlijk gereden met zn nieuwe sjabrak en zn nieuwe hoofdstel! Wat een plaatje is het he?!