Ze is heel leergierig en ze wil graag alles goed doen, maar daardoor schiet ze soms nogal snel in de stress. Ze is erg looplustig, en in het begin had ik er nog wel wat moeite mee dat ze zo snel was. Ze wou toen veel rennen. Nu gaat het al een stuk beter, en ontspant ze veel meer. We willen van de zomer gaan starten in de B.
Wat nog moeilijk is, is dat ze snel afgeleid is. Als ze goed om mij geconcentreerd is, dan gaat het heel goed, en doet ze de oefeningen goed en loopt ze lekker ontspannen over de rug. Maar als ze iets ziet dan is ze snel afgeleid en wordt ze gelijk weer rennerig. Soms vind ze het ook moeilijk om balans te houden, en dan slingert ze nog wat. Maar dat vind ik niet zo erg, en dat wordt ook vanzelf wel beter als we wat verder zijn.
Springen vind ze ook heel leuk, en dat doet ze ook heel goed. Als ik met haar spring, dan is ze helemaal geconcentreerd en let ze niet op wat er om haar heen gebeurd. Ze gaat dan ook helemaal niet rennen. Ik heb alleen wat foto's van het springen toen we het voor het eerst deden, niet van hoe het nu al gaat. Die hoop ik er binnenkort op te kunnen zetten!
Kijk maar even wat jullie er van vinden, en graag commentaar!
1. Thuis rijden

2.

3.

4.

5.

6. Eerste sprongetjes

7.

8. Vanaf de andere kant

9. Thuis op het gras

10. Galop, beetje onduidelijk

11. Stappen

12.

13.

14. Hé wat is daar?

Dressuur ziet er al goed uit voor haar leeftijd. eerste foto ziet er wat gespannen uit. Ik zou alleen als ik jou was niet te veel met haar springen want haar botten zijn nog niet volgroeit.