Sam @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

avh

Sam @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 11:55

Hier mijn knappert! Ze is 30-4 10 geworden en ik heb haar gekocht toen ze 4 was zadelmak gemaakt en heb nu 2 wedstrijden Z1 gestart maar het valt nog niet mee :-)
Vooral de buigoefeningen Travers en appyeren zijn erg moeilijk (en dat zit er natuurlijk het meeste in.... :( ) Maar we zijn hard aan het werk en het wordt toch steeds beter, maar er is nog veel werk aan de winkel :D
Ook kantelt ze nogal graag daar ben ik in de les mee bezig maar iemand nog tips dat op te lossen?
Andere Tips altijd welkom! Wat vinden jullie ervan??

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door avh op 04-05-09 12:27, in het totaal 3 keer bewerkt

Fellowschat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:03

woow ziet er heel mooi uit:D

aslo

Re: Sam @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:43

Om eerlijk te zijn (aan de hand van de weinige foto's) lijkt het niet echt Z waardig, vandaar dat het mss ook niet mee valt ? Je paard lijkt niet echt nageefljk, ze is m.i. niet rond genoeg (foto 2 en 3). Het kantelen, en dito je problemen met appyementen en travers, zijn vaak het gevolg van een paard wat niet recht is.

avh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 13:15

Ik ben over gemoeten vanuit het M2 naar het Z1 omdat ik mijn winstpunten helemaal vol had, was liever nog m2 blijven rijden omdat ik ook vond dat het nog niet goed genoeg was om over te gaan maar door de winstpunten werd ik daartoe "gedwongen". Hij is inderdaad niet recht maar daar werk ik hard aan. Bedankt voor je reactie!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:34

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Het is op HAW verplicht om minstens 5 goede rijfoto's te plaatsen zodat de mensen die je topic bekijken goed rijtechnisch commentaar kunnen geven.