moonlight eindelijk weer eens op bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chel_moon

moonlight eindelijk weer eens op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 10:10

vandaag moest sheridan naar de opfok en daarom was het fototoestel mee. en ja dan kan je het niet maken om niet even een fototje van moon te maken. ik heb een tijd geen foto's geplaatst dus hierbij weer eens wat

ja bijna allemaal hetzelfde maar toch wel leuk
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

een beetje aktie
Afbeelding
Afbeelding

vind deze erg leuk ben aan het uitstappen samen met mijn zusje op dolly
Afbeelding

My_star

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 10:29

Leuke foto's hoor, maar erg moeilijk om rijtechnische commentaar op te geven :o

Je tenen zwiepen behoorlijk sterk naar buiten (kijk bijvoorbeeld op de eerste foto even naar je linkervoet...), en je armen staan behoorlijk breed en ook iets te 'vast' lijkt mij. Probeer echt los te blijven vanuit je eigen schouder, en je arm als een verlengstuk van je teugels te zien. Dan gaan je handen ook automatisch iets mooier bij elkaar komen en gaat het er gelijk nog wat meer ontspannen uitzien :j !

Lauura

Re: moonlight eindelijk weer eens op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 10:52

Leuke pony zeg!
Probeer wel je handen wat meer te dragen. Je legt ze nu een beetje op je zadel en dan kan je ze snel vastzetten. Als je je teugels wat korter neemt heb je ook wat meer contact me de mond en kan je sneller ingrijpen als je pony omhoog komt!
Succes:)

DPrince

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 10:56

Misschien een beetje rare vraag, maar is moonlight vroeger een pony geweest van Hippisch Centrum Velsen? Wat ziet hij er goed uit zeg! Verder vind ik het er heel netjes uit zien:).
Succes nog verder!

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 10:57

Je openingspost voeldoet niet aan de regels, lees ze even door en verander je topic voordat ze hem sluiten.

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:43

Wat een prachtpony !

lindake

Re: moonlight eindelijk weer eens op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 20:03

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.