)Nou sinds 2 maanden weer rustig aan opgepakt, goed les erbij. Vorige week eerste concours weer gehad, had 178 en 185 punten. Nou reed ik voor die stop niet zulke beste punten omdat (achteraf gezien) het rijden nergens op leek. Met nieuwe instructrise(s
) druk aan het werk, en ik merk idd dat hij veel makkelijker loopt. Reed eerst teveel met hand, waardoor impuls ernstig zoek was en hij ging koppeltje duikelen. Het is er min of meer uit (bij mij dus), maar het blijft lastig. Gisteren weer in Didam gereden. Een heleboel fans, vond het echt heel lief
Paar vriendinnen (één met aanhang die deze foto's grootendeels heeft gemaakt!), en m'n vriendje, een collega. Allebei m'n ouders. M'n stalgenoten en ook nog eens m'n instructrise. Vond het zo tof. Was alleen daarom al blij hihi. Losrijden ging oké. Hij was een klein tikkeltje loerderig en had een kriebel in z'n keel, waardoor hij af en toe een hoest uitperste (waardoor ik min of meer werd gelanceerd
). Proeven gingen ook niet slecht, zaten wel een paar kleine foutjes in, maar die houd je toch. Eerste proef had ik 181 punten, en de tweede 187 punten en had ik een 4e plek! Dat had ik allemaal nooit zien aankomen een paar maanden geleden
Waar ik op moet letten, is dat ik m'n hakken uitdruk en m'n handen rechtop houdt. Af en toe vergeet ik dat wel eens.
Nu de foto's, gemaakt door 't vriendje van een goede vriendin!

Teugels op maat maken om te gassen

Losrijden

Stukje doorzitten, hakken Kim!

Zn hoestje

Hij duikelt een beetje...
(waars door mijn binnenhand, ehhh...)

Galopje links

Braaaaf paard

"Ik weet niet of jij ook hebt gezien dat daar iets heel engs ligt..."

Jaja, hij doet 't wel goed. Nu even rechtdoor kijken

Galopski rechts.

We beginnen voor een 10...

En eindigen voor een 1...
Vandaar die 5
Doet ie wel vaker als hij opeens iets ziet.
Iemand daar tips voor???

Galopski links

Sexy peerd!
Tips zijn welkom, mits onderbouwd

Peet loopt echt al zooooo veel beter dan de laatste keer dat ik jullie heb zien rijden.

Maar iig hartstikke bedankt!