Ivan (draver v. Zilver Prince & Yvet Zuydhoeve) @ Springen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Deniise_

Ivan (draver v. Zilver Prince & Yvet Zuydhoeve) @ Springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 15:38

Hoi!

Vanmiddag was Linda (liin) meegeweest met mijn camera en heeft wat foto's van mij en Ivan gemaakt.
Ik ben er erg blij mee, dankje wel!

We zijn erg vooruitgegaan met het springen vind ik zelf. Natuurlijk zijn er nog een heleboel punten om aan te werken, maar ik ben wel super blij met het resultaat dat we nu hebben.

Hier zijn de foto's, kom maar op met de tips! :D
Ik weet dat ik met gympen rijd, ik vind het persoonlijk fijner rijden :o ik moet wel m'n hakken wat meer uitdrukken af en toe.

En ohja, Ivan wordt bitloos gereden en is 18 jaar :)

1 Afbeelding

2 Afbeelding

3 Afbeelding

4 Afbeelding

5 Afbeelding

6 Afbeelding

haha
7 Afbeelding

weigering kan niet ontbreken natuurlijk, moet je hem zien kijken :=
8 Afbeelding

9 Afbeelding

10Afbeelding

11 Afbeelding

12 Afbeelding

13 Afbeelding

Mooi paard :+:
14 Afbeelding

Klaar! En heel erg tevreden! :D
15 Afbeelding

Bedankt voor het kijken :wave:

Froexiie

Re: Ivan (draver v. Zilver Prince & Yvet Zuydhoeve) @ Springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:40

Leuk! :)
Je mag met springen iets meer meegeven, voor de rest hakken laag! Zowel 'gewoon' rijden als springen. En af en toe voeten iets minder ver in de beugels. Succes nog ;)

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:48

He denise,

ziet er heel erg leuk uit jullie samen, gave combi!
Bitloos ook super zeg.
Zou idd iets meer hakken uitdrukken maar dat zeg je zelf ook al.
Misschien kun je je beugels nog iets korter doen?
En lachen volgende x he haha

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:54

Wow wat een grote sprongen maakt hij zeg! Spring je vanuit draf of galop op deze foto's? Want hij zet bij sommige sprongen ook wel heel ver voor de hindernis af terwijl het maar een (relatief) kleine sprong is. Misschien een optie om ook vanuit draf met drafbalk te springen?
Verder ziet het er wel heel erg leuk uit, het plezier straalt er zowel bij jou als bij je paard vanaf! ;)

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 15:58

Delaja schreef:
Wow wat een grote sprongen maakt hij zeg! Spring je vanuit draf of galop op deze foto's? Want hij zet bij sommige sprongen ook wel heel ver voor de hindernis af terwijl het maar een (relatief) kleine sprong is. Misschien een optie om ook vanuit draf met drafbalk te springen?
Verder ziet het er wel heel erg leuk uit, het plezier straalt er zowel bij jou als bij je paard vanaf! ;)

De meeste sprongen zijn vanuit draf gemaakt, maar hij is bang dat hij de balken eraf gooit :+
Maar bedankt, en ik zal er de volgende x een drafbalk voor leggen, misschien gaat het dan idd wel beter :)

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:23

Graag gedaan hoor van de foto´s !
Jullie zijn echt heel hard vooruit gegaan,
Het meeste comentaar is wel gegeven, alleen op 1 of andere manier draai je je voeten een beetje naar buiten, niet echt kapstokjes maar meer je hele voet, maar verder is jou houding ook al een stuk beter geworden dan eerder :)

Anne__W

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:42

Vind dat ie goed springt. soms wat groot, maar dat heeft iedereen wel eens.
en knap dat je bitloos rijd!

jamieblont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:44

Delaja schreef:

wat heb jij een leuk paard!!! maar ff een domme vraag waar is de tweede hindernis paal op foto 11 ? :P

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:47

jamieblont schreef:
Delaja schreef:

wat heb jij een leuk paard!!! maar ff een domme vraag waar is de tweede hindernis paal op foto 11 ? :P

:= Haha ik zie hem ook niet, waarschijnlijk precies er achter?

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 16:51

Bedankt voor de reacties :)

jamieblont; hahaha ja nu je het zegt... hij stond er wel gewoon :+

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:06

Denise, leuke foto's! :D Ivan doet wel erg zen best :D

xMaud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:21

ik vind dat je een hele mooie verlichte zit hebt.
en wat mij ook nu pas opvalt is dat je bitloos rijdt knap hoor! :D

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:24

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.