Droom pony Bruin Junior @ Dressuur!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Lizzy_

Droom pony Bruin Junior @ Dressuur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 15:18

Hallo allemaal :)

Gister heb ik foto's gemaakt van het rijden en ik vondt het leuk om ze even aan jullie te laten zien. :D

even over bruin junior:
- ras: garrano
- hoogte: 1.28-1.30

Bruin Junior.
Afbeelding

Voor mijn gevoel loopt hij erg fijn, hij is super ondspannen. vooral rechtsom loopt hij er super fijn door heen.
Soms heb ik linksom nog wel wat problemen. op de rechte stukken doet hij het goed maar in bochten en voltes vind hij het nog lastig om goed door te buigen. Hij heeft een onwijs korte en dikke hals waardoor het al niet makkelijker wordt, maar linksom in de bochten kropt hij zijn hals nog meer op waardoor ik de verbinding op mijn binnenteugel kwijt raak. Nog tips hiervoor? ;)

Mijn eigen commentaar is:
- Handen meer voor houden.
- Niet naar beneden kijken! :(

Ik weet dat ik een beetje te groot voor hem ben, hij komt ook volgende week te koop |(
Ik weet ook dat mijn beugels een beetje kort zitten, vindt ik lekker rijden :D

De foto's:

stappen.
Afbeelding

draven.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

even halthouden.
Afbeelding

galop.
Afbeelding

Afbeelding

beetje verzamelen.
Afbeelding

Klaaaaaaar! Chillen 8-)
Afbeelding

Bedankt voor het kijken. :D
Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten of een goede tip.

Groetjes, Lizzy.

Afbeelding

floorDaan

Re: Droom pony Bruin Junior @ Dressuur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:40

Ik vind jullie echt super leuk samen!!! Ik vind het er ook erg goed uitzien voor zo'n kleintje! Wat ontzettend jammer dat je hem moet verkopen... Ga je overstappen naar een groter paard? Ik zou linksom gewoon goed van je binnenbeen naar je buitenteugel toe blijven rijden dan komt het wel goed! Succes!

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 15:43

@ FloorDaan.

Dankjewel. :D Ja ik ga dan sparen voor een paard. Ik ga nu eerst even een tijd een paard voor iemand anders rijden. en dan hoop ik volgend jaar genoeg geld gespaard te hebben om zelf een paard te kopen.
Ik vindt het ook heel erg jammer, heb het er ook heel moeilijk mee.. maar het is niet anders. ;)

Groetjes!

mourits_pier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:49

het ziet er leuk uit zo samen. wat jammer dat je hem moet verkopen. hoop voor je dat als je hem verkoopt dat je hem nog regelmatig zou kunnen opzoeken. en hoop voor je dat je een leuk paard kan vinden.

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:50

haha ik vind die voorlaatste foto supercool ;)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:02

De coole Bruin! 8-)

Ziet er echt super goed uit, Liz! Al zoveel beter dan dat ie was toen ie nog hier op de manege stond!

Probeer misschien je teugels iets korter te maken, want bij foto 4 in totaal, zit je tussen je eigen benen te werken, en heb je niet heel veel ruimte meer over ;)

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 16:09

Bedankt voor de reactie's.

Dankje Elize. Hij loopt nu lekker de hele dag buiten, scheelt echt onwijs. :D
Ik heb mijn teugels al vrij kort. maar dan maakt hij zijn hals nog korter en dan doe ik mijn handen te veel terug. Ik moet leren dat ik me handen gewoon voor kan houden, dan maakt hij misschien ook wat meer lengte. :)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:28

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig etc. etc.