heb er zin in!
8-04-09 hadden we een fotoshoot en ga ze toch ff plaatsen.
omdat ik veel last van me handen heb rij ik normaal met handschoentjes, en dit keer was ik dus me handschoentjes vergeten. reactie: blaren en pijn!
frids is nu 8 en staat zn 2x per week voor de kar en word door mij zn 4x gereden. we rijden dus nog B en ons trainingsding is stelling/buiging/constant worden en er moet aan mijn houding nog flink gesleuteld worden. frids heeft de neiging om zich heel erg op te kroppen. we werken er dus flink aan om halslengte te krijgen. dit is die ''gewend'' van de kar, daar doet die het heel erg.
iets toe te voegen?? zeg het gerust maar hou het netjes....
ik heb geen fotos van het stappen, toen waren we vlgens mij nog druk aan de klets. frids is een echte diesel die flink op gang moet komen.

"mooi'' (not)moment van de foto.. zn achterhand moet er veel meer bij

hier kropt die zich dus redelijk op.

volgens mij waren we even aan het kletsen haha

galop, zijn moeilijkste gang. of hij wil heel erg hard en dan lang galopperen of hij gaat super verzameld galopperen zodat die meer omhoog springt dan naar voren komt. lijkt daarom ook dat ik hem flink in moet houden, dit omdat we anders beter de racebaan op kunnnen

wij nog even samen

18-12-08 hadden we ook een fotoshoot. om even het verschil te laten zien.. hier een paar fotos.

de B zal zeker geen probleem zijn volgens mij
zou wel grappig zijn.