Zij heeft haar in de PSG uit gebracht. Aangezien dat voor Ischa wel een beetje de top was van haar kunnen is ze er mee een veulen gaan fokken. Dit is twee keer goed gegaan, maar dit jaar is ze een tweeling verloren.
Ze is bij mij gekomen om de reden dat ik meer rust en tijd heb om met haar te beginnen opbouwen en niet na een paar weken haar weer op psg niveau wil hebben.
Eind mei ga ik een startkaart aanvragen met haar en gaan we starten in de L1. Back to basics!
Haar lijf heeft dus aardig wat te verduren gehad door die veulens.. Ik ben nu heel erg bezig met vooral haar leren kennen. Het is een ontzettend correct aangereden paard, en tja.... alles wat niet goed gaat is dat je eigen fout he?
Ik heb vorige week een nieuw zadel mee genomen omdat de ander schuurplekken veroorzaakte en rij technische problemen. Ben van veelzijdigheid over gegaan naar dressuur en deze ligt heel veel beter. Woensdag word hij extra opgevuld zodat hij helemaal super ligt.Met rijden zijn op dit moment de belangrijkste punten:
dat ik mijn handen niet te hoog moet zetten.
Haar niet te lang laten worden
Niet "teveel" willen doen. (werkt alleen maar averrechts aangezien ze gewend is om op de kleinste dingen te reageren.)
Mijn bovenlijf niet te veel naar voren zetten.
Balans houden
hier even een paar foto's. Tips zijn altijd welkom! houdt het lief, we kennen elkaar nog niet zo lang.
P.s
Let niet op mijn outfit ik mag op een openbaar forum geen reclame maken met mijn roze gekleurde telefoon-maatschappij werk kleding ... vandaar dat de trui eroverheen moest.... en tja het kleurt nie met het setje haha!
cap is eigen keus.
1.) Dit was een van de eerste keren erop

2.) Hier zie je dat ze niet helemaal los is in haar lijfie

En dan nu de foto's van gisteren... zonnebrillen op: de kleurencombi's kunen u verblinden
3.)

4.)

5.)

6.) Hier mag ik haar meer sluiten

7.) Rij technisch niet bijzonder maar vond haar koppie hier zo leuk haha

8.)

9.) Dit vind ik een heel fijn beeld...jammer dat ik hier zo naar voren val, ik gaf net been en had haar iets scherper voor het been dan ik verwachtte..
Bedankt voor het kijken!