had al een tijdje geen topic geplaatst wilde jullie even foto's showen.
ik ben nu in 2 maanden van het B naar het L2 gegaan .
Ik dressuur nu L2 met haar, en deze maand ga ik nog een keer M1, ze is nu 6 jaar.
Ik spring D- L met haar.
overzicht L2:
11 april - 172 en 180 ( was nog binnen en ze stuiterde de ring door)
25 april - 200 en 210
30 april - 188 en 182
2 mei - 188 en 180
Waar werken we aan:
meer actief van achter, tempowisselingen, overgangen vloeiender,in galop meer sprong, ik draai in training vaak achtjes, in galop veel stelling binnen, dan weer naar buiten, soms kantelt ze ook haar hoofd, aan beide teugels houden...
bij mezelf is het dat ik meedraai met mn heupen, 1 kant zat heel erg vast bij mezelf.. maar het gaat al beter, niet naar beneden kijken, schouders ontspannen, buik naar voren, ellebogen langs het lichaam houden, handen niet te gespannen, zo kan ik nog wel even doorgaan

om een verleden verhaal kort maken, de boom in het zadel was scheefgeslagen(wintec) waardoor ze helenmaal vast kwam te zitten in haar lijf.
en ze dus ging staken, niet rond wilde lopen.. Ik heb haar met losrijden altijd al wat opgepakter, ik heb wel ingestapt enzo en dat doe ik altijd laag, en wat draven ,galopperen laag, maar ik moet niet te lang doen want dan gaat ze heel erg hangen.
Hier de foto's, alleen van het losrijden want groom moest lezen, moet ooit nog eens beide hebben!
ook niet op volgorde.. 1]

2]

3]

4]

5]

6]

7]

8]

9]

10]

11]

12]